16 lis 2015

Ulubieńcy Października

Chyba nie po raz pierwszy post pojawia się po 12 dniach, kiedy to ja ustaliłam że ma on być co 4 dni. Niestety zawsze jak coś planuje to nigdy nic nie wychodzi, no cóż. 
Dzisiaj przygotowałam dla was ulubieńców października. Starałam się by nie było ich za dużo( jak w wcześniejszych postach było prawie po 20 rzeczy)dlatego, tych ulubieńców jest dość mniej.By po prostu was nimi nie zanudzić. 
A  teraz jeśli można to przejdźmy do ulubieńców.



Słodkie skarpetki w liski- Nie wiem od kiedy, nawet nie wiem jak, zaczęłam być wielką maniaczką skarpetek. A te słodkie liski idealnie nadają się do mojej kolekcji jak i są bardzo ciepłe i do tego antypoślizgowe. Dla ciekawych kupiłam je w Pepco.



Eyeliner z Miss Sporty- Pierwszy swój eyeliner kupiłam w WIBO, z czego się jeszcze na nich nie znałam i kupiłam tak gruby eyeliner że ledwo co mogłam nim pomalować oko. Ten jest wręcz idealny, ma cienkie zakończenie dzięki czemu mogę zrobić prostą kreskę, jak i w końcu cienką linie (co uniemożliwiał mi wcześniejszy eyeliner)


Nie wiem nawet jak ludzie mogą mówić że mam ładne włosy. Naprawdę są one w bardzo kiepskim stanie, od codziennych myć i prostowań. Natomiast  teraz staram się to zmienić i zacząć o nie bardziej dbać. Musze powiedzieć, że jestem zwolenniczką kosmetyków firmy Marion, a ten olejek do włosów idealnie je wygładza i sprawia że trzymają się siebie.Mam nadzieje że starczy mi na długi czas 


Zaczęłam interesować się nieco kulturą azjatycką, i z tego co usłyszałam to cera na buzi jest dla nich najważniejsza. Dlatego Azjatki wykonują sobie różne masaże twarzy, które sama stosuje. Jak i właśnie dlatego zakupiłam małą buteleczkę olejku do masażu z oliwy z oliwek który idealnie się sprawdza.


Ze względu iż mój wcześniejszy płyn micelarny się skończył, byłam zmuszona kupić nowy. Jak zwykle postawiłam na kosmetyk z Nivei'i i jak zwykle mam o nim dobre zdanie. Idealnie zmywa makijaż, i do tego jest w przystępnej cenie.


Wiele razy wspominałam że nienawidzę błyszczyków i wole bardziej pomadki. Ten moją uwagę zwrócił tym że wyglądał właśnie jak pomadka. Ja pewna nadziei że jest to właśnie to co myślę, natomiast gdy odkręcam wieczko okazuje się że to błyszczyk,co wcale nie sprawiło że mnie od siebie odepchnął. Wręcz przeciwnie, nadaje ustom piękny, delikatny kolor co mi się strasznie podoba.


Tutaj oczywiście moja miłość czyli piramidki Liptona, ale tym razem o smaku mango. Aromat mango sprawia że herbata jest gorzka, ale jej zapach słodki, co trochę mnie zdziwiło. Peach mango jak na razie jest jedną z najlepszych piramidek jakie piłam.


Krem kakaowy z ziaji jest przeznaczony dla cery suchej bądź normalnej.Natomiast ja i takiego używam nie patrząc na to że mam cerę mieszaną. I powiem wam  że ten krem jest dla mnie o wiele lepszy niż taki przeznaczony do mojego rodzaju skóry.


Płyn o zapachy Pinacolady. Za smakiem pinacolady za bardzo nie przepadam, natomiast zapach jej jest na prawdę niesamowity. Jest delikatny,i dość mocno czuć ananas, bardziej niż kokos.


FILM
American Horror Story 5: Hotel.

Piąta część sezonu AHS, sprawiła że październik z nią spędzony był n prawdę mroczny. Myślałam że nie tego nie powiem ,ale jednak ten sezon jest o wiele lepszy od drugiego. Jest on o wiele bardziej tajemniczy i w sumie przy tej części można bardziej schizować.  Ze względu na głównego bohatera ,który myśli że doszczętnie stracił resztki rozumu, jak i my razem z nim.


MUZYKA





3 komentarze:

  1. Śliczne skarpetki :D <33
    Ja nie bardzo lubię liptona ale może spróbuję ;)
    Co do ziaji też używam tego kremu ;)
    Zapraszam na nowego bloga miło będzie jak wpadniesz i zostawisz po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A te skarpetki to nie sarny? XD Śliczne są.
    Muszę spróbować Liptona, połączenie moich trzech miłości w jedno ♥

    http://life-loverr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy :)
    Wspólna obserwacja ?
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń