12 maj 2015

The Vampire Diaries Tag


Hello sunshine 
Dość długo nie było u mnie Żadnego tagu, więc pomyślałam że w końcu jakiś zrobię. Będzie to Tag Pamiętniki Wampirów, czyli o serialu który nie dawno był w moich ulubieńcach. Dobra żeby już nie przedłużać zacznę odpowiadać na pytania.

1.Skąd dowiedziałaś się o serialu?
Kiedyś miałam wielką obsesje na punkcje wampirów. Jako 9 - latka kochałam takie rzeczy i może to dziwne ale... pasowało mi to jak ktoś nazwał mnie bladą lub że mam zęby jak wampir. Dla mnie to był komplement ale, teraz moja bladość już mi się nie podoba.

2.Ulubiona postać? 
Hmmm... było ich dość sporo po 3 sezonie , zawsze moim ulubieńcem był Damon jednak teraz, po tym wszystkim jest nim Elajza.

3.Gdybyś była wampirem, żyłabyś z ludzkiej czy zwierzęcej krwi?
Nie dałabym rady wypić z krwi z zwierzęcia, nie mogłabym. Myślę że piłabym ludzką ale, jedynie z woreczka, inaczej bym nie dała rady.

4.Team Stefan czy Damon?
Oczywiście że Damon, on jako pierwszy przypadł mi do gustu. Ale omijając ten fakt to ma on pewien dystans do innych czemu brakuje Stefanowi. Stefan jest zawsze dla każdego ciepły, miły i liczy się z jego zdaniem. Damon jest zupełnie inny, robi to co on uważa za odpowiednie, dla niego liczy się tylko jego zdanie i wszystko musi pójść po jego myśli. Jest chłodny, zimny ale są momenty kiedy umie pokazać swoje uczucia.


5.Twoja ulubiona super naturalna moc?
jak dla wszystkich pewnie nieśmiertelność, no bo przecież kto by nie chciał żyć 1000 lat a nawet więcej? Dla mnie jeszcze jedna super moc jest zauroczenia innych pewnym siebie spojrzeniem.

6.Gdybyś była jaką kolwiek postacią to kto to by był?
Myślę że chciałabym być Katherine Pierce (Katerina Petrova)mnie ona chyba najbardziej zszokowała w tym serialu i jej osoba najbardziej mi się podobała. Była ładną i bardzo cwaną wampirzycą, do tego kochała i Stefana i Damona.


7.Czy czytałaś książki Pamiętniki Wampirów?
Nie, i raczej nie mam zamiaru. W książce z tego co słyszałam Stefan to Stefano a Elena ma blond włosy a nie za bardzo lubię kiedy serial i książka się od siebie różnią.

8.Kto z serialu ci się podoba?
Najbardziej podoba mi się jeden z pierwszych i jest nim Kol 


9.Jaka była twoja pierwsza myśl na temat tego serialu i czy zmieniła się po oglądaniu?
Na pierwsza myśl, wydawał mi się ciekawy, i przyznam jest. Mogę jeszcze dodać że bardzo mnie zaskoczyła akcja która bez przerwy się w nim dzieje. Po prostu serial przebił moje oczekiwania.

10.Kto był twoją ulubioną czarną postacią?
Myślę że będzie to Klaus. Nie wiem czemu ale teraz według mnie jest strasznie słodki.Mimo że jest on raczej bez serca i  nie myśli o innych. Ale gdy się zakocha jest słodki i zrobi wszystko dla ukochanej osoby. Nawet od dłuższego czasu wyczekuje każdego momentu jego i Caroline  

Mam nadzieje że podobał wam się Tag 




25 komentarzy:

  1. Ja nie oglądam tego serialu :)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądam tego ;/
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zacznę go oglądać :)
    Obserwuje, mogę liczyć na rewanż ?
    Klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Pamiętniki Wampirów! :)

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z CHOIES w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętniki wampirów to życie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba! Moze obserwacja, za obserwacje? Jezei tak, to dodaj mnie i napisz u mnie w kom (na 100% dam follow back)
    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Z góry dziękuję z całego serduszka :))
    :* http://pinkintherain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam jeszcze pamiętników wampirów ale jest on w kolejce zaraz po dr Housie,który teraz oglądam ;)


    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie oglądałam tego serialu, oczywiście dużo czytałam, ale nie byłam przekonana..
    Kol jest bardzo przystojny :)

    Obserwuje(jako:Aleksandra Młodzińska) i zapraszam
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, bardzo ciekawy:)
    Dużo osób poleca ten serial, więc moze niedługo obejrzę:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. podobał mi się, pewnie :3

    zaczynam od nowa, może wpadniesz?
    Pozdrawiam!
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądam Pamiętnika Wampirów, a jedyny film jaki obejrzałam związany z wampirami to zmierzch, który jakoś mnie nie przekonał do dalszego oglądania.
    Ale mimo to post pisany fajnie :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam pamiętniki wampirów,ale niestety musiałam przz naukę przestać je oglądać,ale niedługo nadrobię wszystkie odcinki:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Pamiętniki Wampirów :D

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie oglądam, ale moje przyjaciółki tak :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog :D
    Zapraszam do mnie :)
    http://kaamccia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie oglądałam tego serialu, chyba pora najwyższa! :)

    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie widziałam ani jednego odcinka tego serialu, ale za to dużo moich znajomych ogląda. :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny tag, nie oglądam, ale przeczytała do końca :D
    Obserwacja za obserwację? Zacznij i napisz u mnie, a ja się odwdzięczę ;)
    Mój blog: http://polakate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. O mój ukochany serial! *-*

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę super blog i swietnie napisane posty :)
    strasznie spodobal mi sie musze wpadac tutaj czesciej :)
    obserwujemy? ja juz!
    zapraszam angelica-gurgul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego tagu ale chyba sama go zrobię, bo kocham ten serial! A moją ulubioną postacią jest Klaus!
    http://naynay-lian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog :D Jeden z lepiej prowadzonych :D
    Jak coś, to zapraszam do mnie:
    obiektyw-w-kieszeni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń