1 cze 2015

Ulubieńcy Maja

Pisanie ulubieńców jest chyba moim ulubionym zajęciem i może tego nie widzicie ale ja naprawdę podczas ich pisania mam wielki uśmiech na twarzy. Bardzo często nie mogę się zastanowić jakie rzeczy są ulubieńcami ,bo czasem jest ich naprawdę dużo. W tym miesiącu nie jest ich o wiele mniej niż w tamtym miesiącu, ale za to jest więcej muzyki.


Pierwszą rzeczą jaką opisze będzie szampon firmy BeBeauty. Nadaje on włosom gładkość i blask, co muszę przyznać u mnie się spełniło. Włosy są gładkie, i dość miękkie i do tego lekko się błyszczą.


Kolejne jest masło do ciała z Ziaji o zapachu masła kakaowego. Sam zapach bardzo mi się podoba, przypomina mi trochę zapach zimnego kakao. Uwielbiam wszystkie produkty firmy ziaja i nie ma rzeczy która by mi się z niej nie podobała.


Jak już mówiłam jestem zwolenniczką tych produktów, ale ten krem przebija wszystko. Jest do każdego rodzaju skóry, zawiera odpowiednie dla nich nawilżające liście manuka.


Tutaj mam oliwkę z Jonson's baby ( Tak, wiem to jest szampon). Używam jej zawsze po kąpieli i naprawdę ma wspaniale nawilża do tego jest jej dość sporo. Ja używam jej jedynie na twarz oraz na nogi i po kilku razach widzę że są one jeszcze bardziej gładsze.


Następnie mam balsam do ust w kształcie sówki o smaku pomarańczowym który kupiłam w Biedronce. Jest ich trzy truskawkowy, jagodowy i pomarańczowy.Moim zdaniem pomarańczowy balsam jest najlepszy ma zapach podobny do pomarańczowego nektaru, soku.



Kolejną rzeczą jest tusz z firmy Max Factor Wild Mega VOLUME. Kosztuje on normalnie 35.99zł, natomiast ja kupiłam go za 19.99zł na przecenie w rossmanie. Najbardziej mi się w nim podoba szczoteczka która jest w kształcie klepsydry co wygląda na prawdę ślicznie. Tusz moim zdaniem jest na prawdę rewelacyjny, pogrubia i wydłuża idealnie rzęsy.



Kolejne są perfumy Dolce&Gabbana Dolce Blue których zapach mnie uwiódł. Mają one mocny i intensywny zapach, co mnie się w nich spodobało.Polecam je wszystkim którzy lubią dość mocne zapachy perfum.



Tu natomiast mam szkło w płynie do paznokci z firmy Lovely. Paznokcie po umalowaniu błyszczą się jak by były ze szkła i do tego są miłe w dotyku. Lakier z Lovely bardzo mi się podoba, przypomina mi trochę na paznokciu odżywkę do paznokci.



Kolejny jest korektor do twarzy z Miss Sporty.Do korektorów jestem źle nastawiona, ponieważ raz nie trafiłam w swój kolor i wyglądałam jak bym miała pomarańczowe plamy. Stwierdziłam że spróbuje z tym korektorem, i jestem zadowolona. Ten nie piecze mnie po nałożeniu, ale jedyne co mi w nim nie odpowiada to zapach (pasteli?)



Przekąską miesiąca jest guma Mamba o smaku wiśniowym. Mogę wam przyrzec że jem ją codziennie i nawet kilka razy dziennie. Zakochałam się w jej wiśniowym smaku ♥♥



Jestem również zakochana w pewnym serialu i jest nim Awkward czyli Inna. Ten serial leci na MTV tylko że ja jestem dopiero na pierwszym sezonie. Serial opowiada o życiu Jenny Hamilton nastolatki, która chciała zyskać sławę w szkole. Zyskuje ją po tym jak przypadkowo wygląda na to jak by chciała popełnić samobójstwo.




Muzyka





9 komentarzy:

  1. WOW! Jestem zaczarowana Twoim blogiem! jest świetny! zostane na pewno u Ciebie na dłużej i będę śledzic twoją działalność! zapraszam również do siebie!
    www.morethanwordsoffc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O super ulubieńcy :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajni ulubiency;)


    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ostatnio ten balsa do ust ;) Znam wszystkie piosenki i bardzo lubię ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialni ulubieńcy!
    To masło kakaowe też mam, jest cudowne :)

    Pozdrowionka ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam liście manuka :)


    Obserwuję!
    Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten balsam do ust xd
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń