31 paź 2015

Halloween



Boo!!

Mam nadzieje że idziecie zbierać cukierki, lub będziecie mieć imprezę halloweenową wraz z przyjaciółmi. Ja osobiście idę z przyjaciółmi na domki jednorodzinne zbierać cukierki. Mimo że i tak jeszcze nigdy nie zebrałam torby pełnej cukierków, to w sumie zabawa w chodzeniu po domach i straszenie się nawzajem jest dobra. Halloween obchodzę odkąd miałam 8 lat i co dziwne jeszcze mi się nie znudziło (zawsze wszystko nudzi mi się po roku czasu np: zainteresowania). Może i również ze względu że Halloween jest moim ulubionym świętem ze wszystkich. Gdy usłyszałam o jego istnieniu, to akurat podobały mi się klimaty wampirów(wtedy zaczęłam moja przygodę z Vampire Diaries), wilkołaków i innych stworów. Przez co również pokochałam jesień, do tego dynie które ślicznie reprezentują się na tle pomarańczowo- czerwonych liści.

A wy? Lubicie halloween? A może po prostu lubicie jesień za to jaką jest?

2 komentarze:

  1. Mam mieszane uczucia co do jesieni :) Lubię ją za siedzenie w ciepłym domu, wieczory z herbatką itp :) nie lubię za pogodę na zewnątrz.Samo Halloween mi nie przeszkadza dlatego, że to zawsze jakaś zabawa dla dzieciaków. Wspólna obserwacja? daj znać u mnie :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  2. Halloween... Moje ulubione święto, no... oprócz wigilii :) Też co roku od dawna obchodzę to święto :) Co do jesieni.... raczej wolę wiosnę ale jesień lubie za to że ma taki klimat który uwielbiam... zapalam świeczki, przykrywam się ciepłym kocem, zazwyczaj pjię gorącą kawe no i czytam twojego cudnego bloga i tylko czekam na kolejny post! :3

    OdpowiedzUsuń