16 paź 2015

Ulubieńcy Sierpnia/Września

Heii 

Dzisiaj mam dla was połączonych ulubieńców z sierpnia i września, ze względu że w sierpniu miałam mało ulubionych produktów.Dlatego połączyłam je razem z wrześniowymi żeby nie zanudzić was notka w której bym pokazała może z trzy rzeczy. Także przejdźmy do ulubieńców.


1. Spray do włosów z Dove- Gdybym nie psikała moich włosów żadnymi sprayami to nigdy bym ich nie rozczesała, są one tak grube i do tego się  puszą. Po tym sprayu są one delikatniejsze w dotyku, oraz zostaje na nich ładny zapach. Nie mówię tutaj o łatwym rozczesywaniu, ze względu że moje włosy nigdy łatwo się nie rozczesywały, może u was ten efekt będzie widoczny.


2. Tonik Nivea- Idealnie matuje i nawilża skórę. W szczególności kiedy ktoś tak jak ja ma cerę mieszana, bądź tłustą. Ja osobiście używam go tylko i wyłącznie wieczorem.


3. Balsam do ciała Avon- Ma piękny i dość mocny  zapach owoców a dokładniej Peonii i Marakuji. Jest miłej kremowej konsystencji i łatwo się rozsmarowuje na skórze.
4.Kozie Mleko do ciała- Coś co bardzo lubię w balsamach(niektórych) to, to że, gdy je wsmarujemy w ciało od razu skóra jest sucha nie błyszcząca i śliska. To kozie mleko idealnie się wsmarowuje, nie błyszcząc się. Do tego jest idealne na różne podrażnienia,dlatego używam najczęściej na strefę nóg.


5.Herbata Lipton Cytrynowa- Przez picie piramidek Lipton polubiłam gorzkie herbaty, które kiedyś były  moim wrogiem nr.1. Same w sobie są słodkie i moim zdaniem, gdybym je posłodziła to zepsułabym ich wspaniały smak.


6. Lakier Golden Rose- Ostatnio zaczęły mi się podobać pastelowe kolory. Z czego teraz moim ulubionym kolorem jest lawendowy(pomijając pudrowy róż). Lakier ślicznie wygląda na paznokciach i dodaje im słodkiego uroku.


7. Tusz Miss Sporty- Nie wierze w napisy na kosmetykach "efekt sztucznych/kocich rzęs,, jest to dla mnie po prostu zwykły marketingowy napis, który ma nas skłonić do kupna rzeczy. Natomiast ten tusz (jak i pierwszy jaki taki kupiłam) dał obiecywany efekt. Wydłuża i lekko pogrubia rzęsy o co właśnie chodziło.


8. Perfect Look Wibo- W tym zestawie po prostu się zakochałam. Najczęściej używam jasnego korektora, trochę rzadziej rozświetlacza i ewentualnie jeśli chce używam ciemniejszego korektora. Jest on w w postaci kremu, przez co łatwo się go rozprowadza. Zestaw kosztował z tego co pamiętam około 10 zł, a było warto ze względu na jego wydajność. 



9. Sok Hortex- Od dłuższego czasu, jedyne co mogłabym pić to sok. Chyba od zawsze był to sok multiwitamina albo pomarańcza. Więc dla odmienności postanowiłam kupić brzoskwinie-pomarańcze. Z brzoskwiniami mam nie miłe wspomnienia i raczej brzoskwiniowego serka nigdy nie zjem to jednak sok stał się moim ulubionych, jak dotychczas. 

Film


Papierowe Miasta- Na tym filmie byłam w kinach razem z przyjaciółką w ramach moich urodzin. Powiem wam że przez 3/4 filmu nie mogłyśmy  wytrzymać ze śmiechu ze względu na blondyna i sytuacje z moczem. Natomiast końcówka nie była już taka super jak wcześniejsze fragmenty, była bardziej wzruszająca bynajmniej dla mnie. Polecam film osobą które lubią filmy miłosne z dodatkiem kilku idiotycznie śmiesznych scenek.

Muzyka




i love you



14 komentarzy:

  1. Również bardzo lubie tą herbatę cytrynową, a po za tym świetny post :))

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super ulubieńcy uwielbią tą muzykę
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam tą herbatę cytrynową! Jest genialna!
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie fajne piosenki :D

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Melanie Martinez <3
    obserwuję! :)

    aboutdriana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi jakoś ten balsam z Avonu nie podchodzi. Bardzo lubię lakiery z GR :)
    Słyszałam zarówno o tym filmie jak i o książce i muszę w końcu się zebrać i zobaczyć :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor lakieru jest cudowny<3
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna herbatka :3 Kącik muzyczny jest idealny :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ulubieńcy:)
    "Papierowe miasta" uwielbiam, ogromna dawka humoru!:)
    Adam Lambert *_*

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą herbatę ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń