4 paź 2015

DIY Słodki kubek na pędzelki



Heii


Poproszę brawa dla najgorszej blogerki na świecie - FUMI
Nie było mnie tu na prawdę długi czas,dlatego w ramach przeprosin postanowiłam że w końcu się ruszę i zrobię DIY. W dzisiejszym DIY przygotowałam wam instrukcje do zrobienia słodkiego kubeczka na pędzelki do makijażu. Mam nadzieje że pomysł wam się spodoba i go wypróbujecie. 


1. Potrzebne do zrobienia kubka będą
Szklane naczynie - Moje jest akurat po starej świeczce 
Kryształki
Pastele
Kartka


2. Kolejnym krokiem będzie pomalowanie kartki dowolnym kolorem spośród pasteli.

3.Wysypujemy trochę kryształków i wcieramy je palcem w miejscu w którym malowaliśmy pastelem. Powtarzamy czynność dopóki nie uzyskamy dość mocnego koloru.


4.Następnie wsypujemy gotowe kryształki do szklanego naczynia. Ja zrobiłam sobie trzy kolorowe kryształki, wtedy musicie odmierzyć sobie ilość by była równa( ja brałam na oko).


5. Jeżeli chcecie tak jak ja to możecie dodać swojemu kubeczkowi oczy i usta. Wycięłam je z technicznego kolorowego papieru, a następnie przykleiłam taśmą.GOTOWE ♥♥



love you ~

6 komentarzy:

  1. Jaki słodki <3 w sumie nigdy bym na to nie wpadła :3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł jako ozdoba na pokoju :) Bardzo uniwersalny :)
    Zapraszam do mnie --> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :)!
    Może wspólna obserwacja?

    http://www.foreverandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki przesłodki ten kubeczek! :)

    http://sercemwidziane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze :*
    Zapraszam do mnie
    neverland.uchwycone-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń