16 sie 2015

Ulubieńcy Lipca


Może na początek was przeproszę za dość długie nie pisanie na blogu, jak i za to że ulubieńcy pojawiają się w połowie kolejnego miesiąca. Mam nadzieje że nie macie mi tego za złe.
Żeby już nie przedłużać, zapraszam was do czytania.

Na pierwszym miejscu wśród ulubieńców jest książka Girl Online.Nie będę się za bardzo wypowiadać na jej temat, ze względu że chce zrobić o niej osobny post. Jedynie, mogę wam  ją szczerze polecić na letnie wieczory.

Herbata Lipton - Od zawsze lubiłam owoce leśne, ale lepszej herbaty o ich smaku nie próbowałam. Nie dość że ma ona intensywny smak to i jeszcze zapach, co rzadko się zdarza przy innych herbatach.

Garnier Mineral - Powiem wam że zawsze bardziej wolałam dezodoranty, ale tym razem Garnier do mnie przemówił i go zakupiłam. Nie mogę na niego narzekać, jest na prawdę dobry.

Masło Orzechowe - Jest ono moją wielką miłością. Nigdy nie rozumiałam osób, które tak bardzo uwielbiały masło orzechowe, ale teraz je wspaniale rozumiem. Ja akurat tego masła nie nakładałam na kanapki, jedynie jadłam je łyżeczką.

Gumki Sprężynki - Są to jedyne gumki jakimi związuje włosy. Gdy związuje je inną gumką jest mi strasznie nie wygodnie, a już nie wspomnę co jest gdy próbuje ja zdjąć. Te gumki są chyba dla mnie najlepszym rozwiązaniem, by ich nie wyrywać.

Nivea Płyn Do Demakijażu Oczu - Zawszę miałam problem z zmywaniem tuszu z moich oczu i zawsze długo mi to zajmowało. Spróbowałam więc z płynem do oczu z Nivea i jest on genialny. Ma w sobie dodatek z aloesu, a oczy po nim są nawilżone co bardzo mi się spodobało.

Mgiełka Celebre(Avon) - Jestem miłośniczką kosmetyków o słodkich zapachach,a ta mgiełka ma naprawdę przesłodki zapach. Nie jest ona o zapachu ciastek czy czegoś innego, pachnie ona bardziej słodkimi kwiatami z łąki. 
Mgiełka Pur Blanca(Avon) - ta mgiełka ma bardziej mocny i poważny zapach. Natomiast ona chyba wszystkim się podoba, właśnie ze względu na swój zapach w którym po prostu się zakochałam.

Baby Lips Cherry me - zapachem przypomina mi trochę pomadkę z Nivea o zapachu wiśniowym, a jeśli jesteśmy przy zapachu to jest on naprawdę zniewalający. Potrafię siedzieć i wąchać ją bez przerwy. Kolor nie jest dość widoczny na ustach, ale jednak nadaje im lekkiej czerwieni.

Tusz Maybelline - Coś co mnie się w nim podoba to, to że jest on delikatny. Nie daje efektu sztucznych rzęs czy też przesadnie ich pogrubia. Nadaje im delikatnego wydłużenia i prawie nie widocznego pogrubienia. Używam go do szkoły, i dość często gdy gdzieś wychodzę.

Puder Transparentny Wibo - Nie byłam fanką sypkich pudrów, ale teraz o wiele bardziej wole te niż w kamieniu. Również od teraz jestem fanką pudrów transparentnych, bo moim zdaniem świetnie wygładzają skórę i rozświetlają. Ten puder mogę wam szczerze polecić.

Czekolada Milka -  Już wiele razy to mówiłam, ale to powtórzę, jestem wielką fanką czekolad milki. A tym bardziej czekolady milki z kawałkami oreo. Moim zdaniem jest to jedna z najlepszych czekolad.

Film

Filmem miesiąca jest " The D.U.F.F,,Jest to jeden z najlepszych filmów. Myślałam że niema lepszego niż Titanic czy Trzy Metry Nad Niebem a jednak tym filmem okazał się The DUFF. Jest to młodzieżowy film o problemach nastolatków, a dokładniej DUFF'a ( tej brzydkiej i grubej) która postanawia przejść wielką zmianę. I za pomocą przyjaciela z dzieciństwa stawia czoło wielu problemom.

Music




Mam nadzieje że ulubieńcy wam się podobali.
Do następnej notki









5 komentarzy:

  1. świetni ulubieńcy!

    sidhexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie niedawno czytałam girl online i również uważam, że jest świetna!
    http://polowcia--blog.blogspot.com //nowy design i mini konkurs w nowym poście!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Celebre, Baby Lips i Milke Oreo ♥ Musze oglądnąć 'The DUFF' :)
    Świetni ulubieńcy :)

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mamy takie same gusta ! uwielbiam te same rzeczy w szczególności film i czekolade ! pozdrawia :*
    mam nadzieję że wpadniesz do mnie ;)
    http://xhellofridayx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten dezodorant, dwie wersje, jest świetny! Film także oglądałam i także wylądował w moich ulubieńcach lipca!

    OdpowiedzUsuń