20 sie 2015

To Nie Książka


Heii
Więc tak jak mówiłam, dziś post o To Nie Książce. Na samym początku chciałabym powiedzieć, że zrobiłam w niej bardzo mało zadań (około 10) i nie wszystkie uchwyciłam na zdjęciach.

Zamiast tego mogę powiedzieć, że według mnie ta (nie) książka jest o wiele kreatywniejsza od Zniszcz Ten Dziennik.  W nim chodzi o kreatywną destrukcjie. Natomiast w To Nie Książce to my sami kostrujemy zadanie i hego rozwiązanie. 
A teraz żeby już nie przedłużać, zapraszam was do obejrzenia zdjęć.














3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa jest ta 'nie ksiazka' chyba sama zdecyduje sie na zakup;)

    Pozdrawiam :) Moglabym prosic o pomoc w klikaniu w linki na moim blogu ? Bylabym BARDZO wdzieczna :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2015/08/get-ready-for-autumn-with-shein.html#gpluscomments

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis! I przepiękne zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Odwdzięczam się komentarzami i obserwacjami. http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze bardziej kreatywny jest "Bałagan", taki trochę artystyczny. Dostałam angielskie wydanie, a teraz będzie w Polsce, już nawet można zamawiać w przedsprzedaży w Empiku :))

    OdpowiedzUsuń