9 sie 2015

TAG: Opisz siebie 10 zdjęciami

heii babies!
Ze względu że zapodziałam gdzieś kabel USB, nie mam jak dodać wam zdjęcia na bloga. Więc postanowiłam że mogę zrobić TAG, bo w sumie jest ich u mnie dość mało. Jest to TAG, w którym wstawię 10 zdjęć, które mnie opisują. Dzięki temu będziecie mogli mnie lepiej poznać i dowiedzieć się o mnie trochę więcej.






















 Wszystkie zdjęcia pochodzą z weheartit.com
Więc mam nadzieje że, spodobał wam się post i przez te zdjęcia mogliście mnie trochę bardziej poznać. już nie długo powinna pojawić się notka z moimi zdjęciami więc, do zobaczenia.


4 komentarze:

  1. nie widziałyśmy jeszcze takiego tagu
    pierwsze zdjęcie jest śliczne
    pozdrawiamy :*
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo te czekolady nie tylko ciebie opisują :D
    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń