29 sie 2015

Girl Online

Wreszcie przychodzę do was z obiecaną recenzją książki Zoe Sugg, czyli pewnie wszystkim znaną z YouTube Zoelli. Osiągnęła ona wielki sukces - jej kanał na YT liczy około 9 milionów subskrypcji!  Otrzymała ona również wiele nagród m.in. Najpopularniejszej internetowej Gwiazdy: Fashion/Beauty w 2014 roku. A 8 kwietnia  w Polsce ukazała się jej pierwsza książka, o której będzie dzisiejsza notka. Już od dość dawna ją planowałam, aż w końcu mogę się z wami podzielić moimi wrażeniami.

Główna bohaterka Penny Porter, która od roku pisze bloga pod nickiem Girl Online. Opisuje ona na nim swoje problemy, szkołę, kłopoty w przyjaźni, chłopaków a także ataki paniki, które uprzykrzają jej życie. Osobami które podtrzymują ją na duchu jest jej najlepszy przyjaciel Elliot, oraz jej rodzina. Gdy w szkole dochodzi do niekomfortowych dla Penny zdarzeń, rodzice zabierają ją do Nowego Jorku. Tam Penny poznaje Noah, przystojnego gitarzystę z którym spotkania szczegółowo opisuje na swoim blogu. Gdy dziewczyna myśli że wszystko się ułożyło, sprawy znów zaczynają się komplikować. Noah również skrywa pewien sekret. Sekret który może doprowadzić do ujawnienia tożsamości Girl Online.

Moim zdaniem jest to idealna książka dla nastolatek. Sama uwielbiam filmy/książki w których jest pokazane (nie)idealne życie nastolatki.  Kiedy ona myśli że cały jej świat się zawalił, znajduje ona wyjście z całej nie przyjemnej sytuacji. Girl Online jest u mnie nr. 1 wśród książek o tej tematyce.

Jeżeli książka wam się spodobała, to wstawiam wam tutaj lekki opis książki opowiedziany przez Zoelle. Niżej dam wam link do fragmentu książki. To właśnie on zachęcił mnie do jej zakupu.






5 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu chcę przeczytać tą książkę, a twój opis jeszcze bardziej mnie do tego zachęcił ;)
    ✿mój blog✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zoelle bardzo lubie ale ksiazka nie przypadla mi do gustu :(

    ♥ Pozdrawiam , Klaudia z bloga --> http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ ♥ <--

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już o tej książce i zastanawiam się nad jej kupnem :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka mi się spodobała :)

    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń