31 lip 2015

13 lat!

Hei
Tak, dziś jest ten dzień kiedy kończę moje 13 lat!Jak się czuje? Nie odczuwam tego że dziś są moje urodziny. Może też to przez to że dzisiejszy dzień spędziłam całkiem normalnie. Moje ''przyjęcie'' mam zamiar zrobić jutro, dlatego dziś razem z Klaudią poszłyśmy do kina. Postanowiłyśmy obejrzeć ''Papierowe Miasta,, na których ekranizacje cały czas wyczekiwałam. Mogę powiedzieć że film był ciekawy, ale niestety nie podobało mi się jego zakończenie.

Jeszcze 5 lat i będę miała swoją 18-nastkę. Ale jak to wszyscy mówią, że najpierw nie możemy się jej doczekać ,a potem od 18 lat wszystko szybko zlatuje. Dlatego cieszę się że jak na razie skończyłam 13 lat i do osiemnastki jeszcze mi daleko, to zdążę się nią jeszcze nacieszyć.

love you




4 komentarze:

  1. Wszystkiego co najlepsze !!!
    100 LAT !!! :):)
    Ja 18 urodziny mam już za rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękne włosy <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i dalszych sukcesów w blogowaniu! :)

    Zapraszam do mnie, obserwuję twojego bloga i liczę na to samo xD
    http://bomytokochamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń