6 wrz 2015

Back To School- Haul

Można powiedzieć, że w końcu na moim blogu pojawia się post o tematyce back to school. Jako że szkoła już się zaczęła, to ja dopiero teraz mam czas (jak i chęć) napisać ten post dopiero teraz. Moje zakupy szkolne robiłam w większości w Biedronce, ale również w takich sklepach jak Intermarche czy Pepco. Jako że w tamtym roku nosiłam torbę i moje plecy, a raczej ramie nie było już w stanie dźwigać 10 kilo. Stwierdziłam że w tym roku zainwestuje w plecak z Cropp'a, jak i piórnik.






Mam nadzieje że post wam się spodobał ♥ 
Powodzenia jutro w szkole

6 komentarzy:

  1. Ja też zawsze kupuje szkolne rzeczy w biedronce i innych tego typu sklepach, bo są dobrej jakości i do tego nie drogie :3 Jak dla mnie idealnie :3 Ślicznie obrobione zdjęcia <3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia szkoda że nie pokazałaś plecaka :(

    http://xxlevxx1.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam swoje zeszyty w Tesco i bardzo żałuję. Kiedy wstąpiłam do biedronki zauważyłam tyle pięknych zeszytów i do tego w niskich cenach. Za podobny zeszyt co w Tesco zapłaciłabym w Biedronce mniej. Te zeszyty są świetne!
    http://fooxieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy :)

    klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia. Też mam zeszyty z biedronki :)

    U mnie konkurs. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten piórnik jest dostępny w 2016r. w internecine lub stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń