24 lip 2015

Zniszcz Ten Dziennik



Tak wiem, trochę się spóźniłam z wielkim szałem na Zniszcz ten Dziennik. Natomiast dopiero od niedawna przypomniało mi się że posiadam ową książkę. Dużo jej nie zrobiłam, ale wydaje mi się że wystarczająco tyle by móc wam pokazać moją książkę od środka. Nie wszystkie pomysły na zrobienie tej książki były moje, w większości brałam inspiracje na zadania z strony WeHeartIt. W nastepnej notce pojawi się To nie Książka. Tak. o niej też zapomniała hihi.

Teraz zapraszam was do zobaczenia mojego Zniszcz Ten Dziennik.





(Przepraszam ale trochę mi się to zdjęcie rozmazało)







love you

9 komentarzy:

  1. to ostanie najlepsze :) u mnie też powstała seria Zniszcz ten dziennik, może wpaść i zobaczyć z ciekawości :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie wykonałaś zadania! Mega, mega kreatywnie!: )
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz zdjęcie Taylor na okładce! ♥
    Mega mi się podobają twoje rysunki, miałaś na nie jakiś pomysł i nie zrobiłaś tego dokładnie tak jak pisało w książce i wydaje mi się że chyba o to w tym chodzi.
    Mój blog- Klik
    Obserwuję xx

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny blog, cudowne zdjęcia i milo się czyta to co piszesz, co powiesz na wspólną obsrwacje? jeżeli tak to wpadnji do mnie zaobserwuj i daj znac w komentarzu a odwdziecze sie od razu na 100%
    podrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Genialne! Najbardziej spodobał misję pomysł z minionkami oraz że sposobem na ubranie się w dziennik :)
    Mi ostatnio równiez przypomniało się, że mam ten dziennik, więc dużo niszczę :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny Twój dziennik! Od razu widać, że jesteś bardzo zdolna i kreatywna! :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ślicznie to wszystko zrobiłaś :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem ci, że bardzo kreatywnie wyszło :) najbardziej podobają mi się kolorowe języki, czekam na post z "nie książką" :D pozdrawiam!

    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne pomysły:) Ja też dość późno odkryłam Zniszcz Ten Dziennik, ale lepiej późno niż wcale :) Inspiracje czasem znajduję na oficjalnym blogu ZTD zniszcztendziennik.pl

    OdpowiedzUsuń