19 lip 2015

Holiday's in water




Heii People

Myślę że nie tylko ja kocham to uczucie kiedy jest tak gorąco że brakuje wam aż tlenu i nagle wskoczycie do wielkiego basenu pełnego lodowatej wody. Mogłabym w takim basenie spędzić cały swój dzień, a nawet wakacje. Najchętniej przesiedziałabym całe wakacje w domu razem z pięcioma wiatrakami koło siebie, ze względu na temperatury których nie potrafię wytrzymać. Jedyną rzeczą która również pomaga mi uporać się z tym upałem to branie chłodnego prysznicu z samego rana. Oprócz chłodnego prysznicu w upalne dni kocham również oglądać seriale/filmy i czytać książki. Moją nową zdobyczą jest książka Zoelli Sugg ,,Girl Online'' której nie da się opisać. Książka przedstawia (nie)normalne życie każdej nastolatki. W ciągu godziny zdążyłam dość prawie do setnej strony. Więcej o książce opowiem w osobnym poście i w ulubieńcach.


love you



3 komentarze:

  1. kocham to ale przyznaje sie ze nawet w 40 stpniowym upale moglabym siedziec w jacuzzi :D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą książkę :3
    uwielbiam siedzieć w zimnej wodzie w takie upały :3



    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie upalne dni, ale tak do 30 stopni :p

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ZAPRASZAM NA WIELKI KONKURS URODZINOWY (klik)

    OdpowiedzUsuń