6 lip 2015

Q&A



Co jest dla ciebie inspiracją na co dzień ?
W sumie mogę powiedzieć że wszystko. Najczęściej jest to Tumblr, We heart it i blogi innych dziewczyn. Inspiruje się ich ubiorem, makijażem, stylem czy nawet pokojem.

Ile czasu szykujesz się do szkoły ?
Bywa różnie. Jak nie mam lekcji pływania to około 20 minut. A jak już mam prostować włosy to tak około 40 minut.

Jaki masz telefon ?
Samsung Galaxy Trend Plus

Mam pytanie, ile seriali oglądasz ?
Aktualnie oglądam 3 seriale. Pamiętniki Wampirów, American Horror Story i Awkward. Mam zamiar obejrzeć również Gossip Girl, Pretty Little Liars, The Walking Dead, Skins oraz 90210. Także zapowiada się ciekawe lato.

Ile masz wzrostu ?
154 cm. I mogę wam powiedzieć że jestem zadowolona z mojego wzrostu. Chociaż jak by przybyło mi 10 cm to bym nie pogardziła.

Co często jesz na lunch ?
Ostatno w te upalne dni rzadko co jadam śniadania jedynie co to pije jakiś owocowy sok z kostkami lodu. Jak już jest trochę chłodniej to jadam owoce np: truskawki z bananami i do tego herbata z lodem




Jak spędzasz te wakacje ?
Jak na razie zostaje w domu i może się gdzieś wybiore z rodziną. Miałam również jechać z Klaudią do UK ale chyba nici z tego.

Od jak dawna jesteś blogerką ?
Około 7 miesięcy

Jakbyś opisała siebie w 3 słowach?
Sarkastyczna, nie pewna i niezorganizowana. Haha, oczywiście mam też pozytywne strony, ale jednak to te we mnie przeważają. jak już wam mówiłam, che w sobie coś zmienić i na pewno zamienić te negatywne strony na pozytywne.

Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Najbardzej w wolnym czasie lubię oglądać seriale. Nie wiem czemu ale to mnie najbardziej rozluźnia.

Ile zajmuje Ci robienie zdjęć ?
Zdjęcia czy na bloga czy tak sobie robię zawsze długo, jeśli chce żeby były ładne. Nie zawszę zdjęcia mi wychodzą, dla tego godzina robienia zdjęć to chyba minimum.

Masz ulubioną stronę internetową ?
Hmm... Mam ich więcej niż kilka jest to
Twoje seriale
Pamiętniki Wampirów tv
Kosmetyki z Ameryki
To są takie strony na których mogę na prawdę z pędzić cały dzień

Ulubiona zabawa z dzieciństwa ?
Nie wiem czy można nazwać to zabawą ale zawszę lubiłam, wycinać z gazetek Hanne Montane a potem się nią bawić. Czasami nawet rysowałam jej stroje, wycinałam i ja w nie ubierałam hah.

Co lubisz robić w deszczowe dni ?
Na pewno lubię jak jest tak około 8-9 nad ranem, pada deszcz bądź jest taka mglista zimna pogoda.Uwielbiam wtedy założyć długi sweter, wygodne legginsy, ciepłe skarpety i wysoki kok. Do tego pije gorące kakao i siedzę na Twiterze. To są moje ulubione deszczowe dni.

Czy masz rodzeństwo ?
Tak. Mam młodszą siostrę Amelkę

Jak wygląda twój typowy dzień w roku szkolnym ?
Wstaję około 6:00-6:30 a wychodzę o 7:30, potem wracam ze szkoły razem z Weronika i najczęściej wracamy godzinę, bo jesteśmy tak pochłonięte rozmową. Następnie jem obiad, odrabiam zadanie, trochę się uczę i potem mam czas wolny w ciągu którego najczęściej oglądam seriale, a następnie idę spać.

10 komentarzy:

  1. Fajnie odpowiedziałaś. Cieszę się, że nie tylko jednym słowem. Ja też bardzo długo robię zdjęcia!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhu, mi też zrobienie zdjęć na bloga sporo zajmuje, chociaż widzę, że z czasem idzie coraz sprawniej :D Ooo również lubisz takie deszczowe dni, nie jestem sama!
    Ojej masz siostrę Amelkę, pozdrów ją heh :D ♥

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. supr odpowiedzi, przy niektórych wydaje mi się że to ja pisałam nie ty hahaah

    zapraszam do siebie-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszędzie to Q&A :) super post :) dla mnie też inspiracją jest tumblr :)
    Zapraszam Cię gorąco http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie to Q&A :) super post :) dla mnie też inspiracją jest tumblr :)
    Zapraszam Cię gorąco http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłam na twojego bloga przypadkiem , ale wiem ze zostane tu na dluzej! strasznie mi sie spodobal:)
    Świetny wystrój bloga oraz ładne zdjecia , a w dodatku ciekawie piszesz :) śliczna masz urode zazdroszcze :)

    angelica-gurgul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne odpowiedzi i zdjecia !<3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam zamiar zrobić w najbliższym czasie Q&A u mnie na blogu, ale na razie czekam na pytania ;)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też bym chciałam mieć 154, ale niestety mam o 12 cm więcej :P przynajmniej już nie rosnę

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne :) Ja dopiero zaczynam, jeśli ktoś jest chetny serdecznie zapraszam http://littlecherry99.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń