9 lip 2015

Makeup Geek Summer Tag


Jaki jest twój ulubiony kolor lakieru na lato?
Biały, beżowy, i pudrowy róż. Bardzo podobają mi się ich lekkie i delikatne odcienie.

Jaki jest twój ulubiony kolor błyszczyku/pomadki na to lato?
Takim kolorem który na prawdę lubię na ustach to brzoskwiniowy, jeśli chodzi o błyszczyk.

Pokaż swoja ulubioną sukienkę na lato?
Kupiłam tę sukienkę rok temu i nadal mam do niej sentyment Nie chodzi już o to że jest ona w moim ulubionym kolorze,ale o to że czuję się w niej w pełni swobodnie.


Jaki jest twój ulubiony letni dodatek?
Okulary. Pasują mi do każdego outfitu, czy ubiorę się na różowo czy na biało. Jestem w nim po prostu zakochana

Jakim letnim trendem jesteś najbardziej podekscytowana w tym roku?
Od razu mówię że nie znam się na trendach. Ale najbardziej w tym roku podobają mi się białe sandałki na platformie oraz koronkowe spodenki.


Jaka jest twoja ulubiona świeczka na lato?
Yankee Candle o zapachu Nocy Letniej'' Jest to jeden z moich ulubionych zapachów Yankee Candle

Jakie są twoje ulubione perfumy na to lato?
Pink Lacoste'' Mają na prawdę niesamowicie mocny zapach ♥ 

Jaka jest twoja ulubiona rzecz w lecie?
Moją ulubioną rzeczą w lecie jest 

Jakie są twoje plany na wakacje?
Zamierzam spotkać się z kilkoma osobami, i być może wybiorę się gdzieś z rodziną. Btw jeszcze jednym moim planem jest obejrzenie jak największej ilości seriali.


love you


5 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka! Możesz zdradzić, gdzie ją kupiłaś?
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. białe buty są piękne! super blog podoba mi się to jak piszesz zapraszam również do mnie może obserwacja za obserwacje? :) http://bestrunnerxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń