1 lip 2015

I do not feel holiday



Hello People

Pierwszy raz tak mam, że w ogóle nie czuje lata ani wakacji. Trochę mnie to przytłacza. Czuje jak by to były normalnie wolne dni od szkoły. I jedyna rzecz jaka robię to oglądanie seriali, bo oczywiście na same wakacje musiałam się rozchorować. Mimo tego że wole raczej deszczową pogodę to jednak z smutkiem patrze za okna na pięknie grzejące słońce. Ale na szczęście jutro jadę do mojej cioci do domku więc może u niej poczuje się lepiej. Cały dzień będę siedzieć na podwórku to może trochę się opale, bo moja skóra niczym nie różni się od białej kartki papieru.

Zastanawiam się też nad zmienieniem koloru włosów na wakacje. Chciałam je albo trochę rozjaśnić albo zrobić całe na różowo hah. Zawsze chciałam zrobić sobie różowe włosy, coś w podobie tumblr girl. Ale nie jestem tego jeszcze do końca pewna. Myślałam również nad jakąś zmiana w sobie, zewnętrznie jak i wewnętrznie. Chciałabym coś w sobie zmienić, dodać sobie więcej odwagi i pewności siebie. Ale to oznacza że będę musiała się z czymś pożegnać i to opuścić, zapomnieć. Niestety nie wiem jeszcze co dokładnie muszę zrobić żeby osiągnąć swój cel. Ale wiem jedno, że nigdy się nie poddam.


love you





A wy? Czujecie wakacje?



13 komentarzy:

  1. Identyczne mam uczucie co ty w stosunku do wkacji.Nie mam pojecia czym jest to spowodowane.
    Pozdrawiam i zapraszam paulik16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  2. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/avril-is-our-warrior.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie w tym roku czuję wakacje !
    Zapraszam na wakacyjne zdjęcia na moim blogu !! :):)
    Pozdrawiam
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com/2015/07/stadnina-koni-paac.html

    OdpowiedzUsuń
  4. mam to samo nie czuje, że są wakacje tylko jakaś dwu dniowa przerwa :/ :D
    pytałaś o wspólną obserwacje ja już teraz ty :*
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie czuję :/
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo! Czuję się jakbym miała jutro iść do szkoły :/
    Pozdrawiam:*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, też tego jakoś nie czuję. Mam wrażenie, że bez tej szkoły będę się nudzić, ale oby tak nie było.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak długo czekałam na wakacje, a teraz w ogóle ich nie czuje :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wygląd bloga, świetnie piszesz, jesteś bardzo ładna, z chęcią zaobserwuję:) A co do postu, to ja jakoś nie odczułam tych wakacji, nadal jakoś mi jest tak ciężko się przyzwyczaić, codziennie wstaje o 7 tak jak w roku szkolnym, nie ważne czy cię położę o 23, czy o 4, zawsze obudzę się o 7, trochę irytujące, ale przynajmniej mam więcej z dnia :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    kalkosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję ze poczujesz wakacje! Buziak! <3

    Relacja na blogu z koncertu One Direction! Zapraszam <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.com/2015/07/one-direction-concert-in-norway-oslo.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie czuje wakacji ;( Jak byłam młodsza to było jakoś inaczej.

    Obs za obs? :)
    http://nute-g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja całe szczęście czuję wakacje. W sumie zakończyłam edukacje i powoli zaczynam się nudzić ale niedługo wyjeżdżam,więc ta nuda minie :D. życzę zdrowia :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń