14 lip 2015

Jewelery Box


Heii People

Wybaczcie że dodaje mniej postów lifestylowych, ale jak na razie chcę napisać posty które planowałam od dawna żeby dodać. Do tego mogę jeszcze zaliczyć brak zdjęć i brak czasu na ich zrobienie. Dlatego dzisiaj chciałam wam pokazać mój (kuferek?) na biżuterie. Natomiast, ze względu że mam tak mało biżuterii, stwierdziłam że będzie to pudełeczko na kosmetyki. Dostałam je od mojej mamy, ze względu, że zawsze narzekałam że nie lubię kosmetyczek bo wszystko mi się w nich miesza i nie wiem gdzie, co jest. Jeżeli dobrze pamiętam to zostało one kupione w Pepco. Ten kuferek bardzo mi się podoba ( co jest u mnie trudne, bo rzadko co przypadnie mi do gustu). Jest dziewczęcy i do tego ładny biały (ecru?) kolor i na nim śliczne kolorowe serduszka.


Information

Jeżeli macie jakieś pomysły na posty to napiszcie mi je w komentarzu. Będę wam bardzo wdzięczna ♥

7 komentarzy:

  1. Może Room Tour ? :)
    BLOG -----> raspberryandnell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podba mi sie takie pudeleczko , boskie !!

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełko :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie same pudełko na biżuterię, tylko w inny wzór :) Ogromnie ułatwia organizację!

    Minimalistyczny- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super organizer na biżuterię, a co do postów, chętnie przeczytałabym jakiś post tematyczny albo DIY :)

    zapraszam,może klikniesz w linki?
    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny taki kuferek, praktyczny.

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń