27 kwi 2015

Plot all day


Hello sunshine! 

Wczoraj był chyba jeden, jedyny dzień kiedy można było założyć krótkie spodenki. Było tak ciepło, że jedyną moją wczorajszą przekąską były winogrona. Wczorajszy dzień spędziłam na działce razem z Pauliną. Jedyną rzeczą jaką robiłyśmy to gadałyśmy o tym kiedy mamy się gdzieś razem wybrać. Oraz wymyślałyśmy nazwę na jej konto na YT, ponieważ chce zacząć nagrywać, ale jeszcze nie jest pewna czy sama czy z kimś. Jedną z rzeczy które umiliły mi pobyt tam to hamak, uwielbiam wisieć na takim hamaku a on mnie buja. Chyba nie jedna osoba wie o co mi chodzi, i jakie jest to wspaniałe uczucie. Już od kilku dni humor mi dopisuje, i wszystko co widzę mnie cieszy i uszczęśliwia. Dlatego postaram się zaglądać do was częściej, i zostawiać wam od czasu do czasu jakiś post. Zamierzam zrobić Haul , bo jak na razie nad ulubieńcami się waham z powodu piosenek, co minute słucham innej piosenki i za każdym razem mówię że to ta piosenka będzie ulubieńcem, gdy nagle słucham innej i to ona podoba mi się tysiąc razy bardziej niż ta którą słuchałam wcześniej. Jak na razie nie myślę nad piosenkami tylko nad tym że chyba od miesiące stoję na 22 odcinku Pamiętników Wampirów i nawet nie widać żeby chciało mi się obejrzeć 4 sezon. Chociaż jestem z siebie dumna, doszłam aż do czwartego sezonu i wreszcie nadszedł moment na który czekałam 4 lata ( nie żartuje). Tym momentem jest to że Damon i Elena w końcu są parą, tak bardzo chciałam żeby byli razem i są co mnie bardzo cieszy. Zastanawiam się teraz również nad jakimś innym serialem polecacie jakiś?

1 komentarz:

  1. AJ zamierzam oglądac teraz PLL

    MÓJ BLOG
    http://teenluxy.blogspot.com/
    WIKI BLOG:
    http://wikaaa-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń