5 maj 2015

Ulubieńcy Kwietnia








 Dzisiaj mam dla was trochę opóźnionych Ulubieńców Kwietnia. Wybrałam te rzeczy które towarzyszyły mi najczęściej w kwietniu bądź po prostu przypadły mi do gustu. Najtrudniej było mi z piosenkami, ponieważ teraz słucham ich wyjątkowo dużo. 

Pierwszy jest szampon z Naturia, możecie zobaczyć że pojawia się on w ulubieńcach już drugi raz, tylko tym razem inny. Szampony z naturi mają naprawdę wspaniałe zapachy godne polecenia.

Kolejnym ulubieńcem do włosów jest odżywka z Schwarzkopt. Mogę powiedzieć że jest to moja pierwsza odżywka do włosów, ponieważ wcześniej nie prostowałam włosów wiec łatwo mi się je rozczesywało. Natomiast kiedy zaczęłam prostować to stały się one strasznie suche i zniszczone przez co strasznie trudno jest mi je rozczesać. Dlatego zawsze po umyciu głowy ( wtedy mam największy problem z rozczesaniem) jej używam.

Ostatnio strasznie pokochałam masła do ciała. To jest wygładzające i naprawdę, mogę powiedzieć że widzę rezultaty jego używania. Moja twarz( najczęściej używam go do twarzy) i zauważyłam że jest ona gładsza.

Jak już mówiłam pokochałam masła do ciała ale i również kremy do rąk. Te z Ziaji są wspaniałe, nigdy nienawidziłam w kremach tego że po nich moje ręce były zawsze takie ,,tłuste''? Nigdy nienawidziłam tego uczucia, natomiast ten krem wsiąka i dłonie i dzięki niemu nie są one tłuste ale i również mają przepiękny zapach.

Kolejną wspaniałą rzeczą są perfumy nie wiem dokładnie z jakiej są one firmy, natomiast mają wspaniały mocny zapach. To chyba jedyne czego oczekuje od perfum.

Następnie jest Krem BB z Under Twenty. Jest on moim pierwszym Kremem BB i jak dla mnie jest idealny. Nie będę się bardziej rozpisywać na jego temat ponieważ zamierzam zrobić z nim recenzje.

Kolejny jest błyszczyk z Eveline, co już jest zaskoczeniem ponieważ nie za bardzo przepadam za błyszczykami. Ale chyba każdy kiedyś tak miał że mówi że czegoś nielubi, ale gdy to kupuje to nagle się okazuje że jest to najwspanialsza rzecz na świece. Tak miała również ja, w błyszczyku się zakochałam  tak samo jak w jego kolorze .

Lakier w kolorze pudrowego różu,więc od razu przypadł mi do gustu. Na paznokciu wygląda jak taki biały z lekkim dodatkiem różu. za to mogę polecić go osobą kochającym pastelowe kolory. 

Tutaj mam tusz z Rimmel Scandaleyes który świetnie pogrubia rzęsy. Ja mam dość długie rzęsy więc jedyne czego mi potrzeba to żeby je pogrubić a ten tusz na dość mocno je pogrubia.

Następnie jest to bluzka z Tally Wejil z kołnierzykiem. Nie wiem czemu ale mam słabość do koszulek/bluzek z kołnierzykami. Ta bluzka ma i kołnierzyk i do tego jest w podstawowych kolorach.

Piosenki





Podobają wam się ulubieńcy? Jacy są wasi?

14 komentarzy:

  1. Świetni ulubieńcy, też używam tą maskarę z Rimmel :)
    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog
    zapraszam do nas http://be-another-and-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię ten krem bb :)
    http://it-is-my-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja o tym bb słyszałam kiepskie opinie... Już nie wiem, co myśleć

    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne zdjęcia ♥ jesteś prześliczna
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli także zaobserwujesz :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy! ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystkie kosmetyki z firmy ziaja <3
    Ja ostatnio też kupiłam takie lakiery jak ten twój :D
    Co powiesz na obs/obs? ;3
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;P
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również bardzo lubię ten krem z ziaji :)

    zapraszam, dopiero zaczynam :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetni ulubieńcy, ale niestety nie miałam żadnej z tych rzeczy. Skuszę się chyba na to masło do ciała :)

    u mnie konkurs:)
    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetni ulubiency ;*

    Obserwujemy? Napisz u mnie

    ------------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki z ziaji. Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;) Będę zaglądała mam nadzieję, że ty również ! *.*

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/second-chance.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :)
    Mogłabym Cię prosić, o poklikanie w linki w poście? Dla Ciebie to tylko chwila, a dla mnie to wiele znaczy! Jeśli to zrobisz to mnie poinformuj, a niezwłocznie się odwdzięczę ;)))) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń