19 kwi 2015

Okay?






Hello babes

Przepraszam was za tak długą przerwę. Nawet nie wiedziałam że od ostatniego posta minęło 10 dni, co bardzo mnie zmartwiło. Nie wiem co mam o tym myśleć, coraz częściej miewam dręczące mnie myśli. Myślę nad tym czy nie usunąć bloga, wiem że może to być jedna z najgorszych decyzji. Co o tym myślicie? Ja sama nie wiem, dużo zaangażowałam się do jego rozwoju. Dążyłam do tego by był coraz lepszy, miałam tyle pomysłów które miałam z organizować. Wszystko nagle pękło jak wielka bańka marzeń które miały się nie spełnić. Nie wiem czy to chwilowe, a bardzo bym tego chciała. Mimo tego wszystkiego staram się myśleć pozytywnie. Co czasami naprawdę nie jest łatwe. 




Teraz może poruszę temat, urodzin które odbywały się wczoraj. W sumie na urodziny można też powiedzieć ''nocowanie''. Było naprawdę fajnie, poznałam bardzo dużo osób, przy których się nieźle uśmiałam. Nie wiem co stało nam się w nocy, ale jako jedyne nie mogłyśmy zasnąć. W dodatku budziłyśmy chyba wszystkich co chwile wybuchając śmiechem. Teraz nawet nie pamiętam z czego się tak śmiałyśmy, i czemu tak bardzo nas to śmieszyło. Powiem że działo się tam naprawdę dużo rzeczy, nie będe wam opowiadać szczegółów ale wiem że tego nocowania nie zapomne. I napewno będe go miło wspominać.



Mieliście kiedyś takie dni? Macie jakieś rady?

9 komentarzy:

  1. też miałam taki czas, że chciałam usunąć bloga ale nie usunęłam to tylko chwilowe mam nadzieje że w twoim przypadku też :)
    trzymam kciuki ;d

    Zapraszam na bloga jesli ci się spodoba-zaobserwuj:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna sukienka *-* zaprasza do mnie jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to nie sukienka. Tylko bluzka i spódniczka :)

      Usuń
  3. Takie nocowania/urodziny sa super :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja :)
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli także zaobserwujesz :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę podoba mi się twoja stylizacja ;) ubóstwiam takie spódniczki!

    foodfashionallthebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń