9 kwi 2015

Stress


Moje dni nie bywają ciekawie, wsumie to u mnie codzienność. Ostatnio tygodnie nie mineły za fajnie, miałam dużo do myślenia. Nadal nie wiem co mam myśleć, bo z tego wszystkiego i tak nic nie wychodzi. Chce jak najbardziej by te dni już mineły, ale cóż. Bardzo często odrywam się od rzeczywistości, i myśle sobie ''Co by było gdyby...,,. Hmm w sumie sama nie wiem dlaczego takie myśli, ale myśle że nie tylko mnie one dopadają. Mimo iż pogoda jest teraz świetna, to jedyne co pomaga mi się oderwać od tego wszystkiego to

Zielona herbata (bądź czerwona)
Przyjaciele
Seriale
Ciepły prysznic
Ćwiczenia
Ładna pogoda

Tylko te rzeczy mogą mnie wybić z tej całej rutyny. Mam nadziej że ta rutyna  jak najszybciej. Cały czas są kłótnie, lub po prostu czas nie jest za fajny. Z tego co widze jest troche lepiej, ale nadal nie ''idealnie,,. Jedyne co się poprawiło u mnie to, to że mam więcej czasu, na wszystko ale częściej ten czas przeznaczam na nauke, i przez to nadal stoje w miejscu z odcinkiem Pamiętników Wampirów. Najgorsze jest to że w najbliższym czasie czekają mnie 3 sprawdziany , a do rzadnego jeszcze nie zaczełam się uczyć. A jedną z rzeczy które mnie cieszą to to że w następną sobote ide na urodziny koleżanki, postaram się zrobić jakieś zdjęcia ale nie obiecuje. Zostaje tam również na noc więc to następny powód który mnie cieszy. Jeszczę większy powód do szczęścia mam gdy widze moich przyjaciół, oni zawsze mnie rozumieją, pomagają, dają powód do śmiechu i przytulają ❤ Tak to najmilsze uczucie jakie znam, za to ich kocham





Macie również takie dni?

7 komentarzy:

  1. Każdy ma gorsze i lepsze chwile w życiu ;) Nie martw się, niedługo powinno być wszystko w porządku! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odnosze sie tez do komentarza powyzej :)
    Ale napewno dasz sobie rade :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również te rzeczy pomagają oderwać się od rzeczywistości :)
    Powodzenia na tych sprawdzianach!

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każdy ma takie dni w których wszystko jest do bani i czlowiek nie ma na nic ochote. Spędzaj jak najwięcej czasu z przyjaciółmi :)))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie slodkie serduszko na kopercie :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie pomaga tak jak zielona herbatka ;)


    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za zieloną herbatą.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń