6 kwi 2015

Before I Die

Witam was dzisiejszym Before and Die, czyli co chciałabym zrobić przed śmiercią. Ostatnio mam bardzo słabe światło, przez co nie mam zdjęć. Rozmyślam nad jakimś OTTD, Lookbook czy Outfit. Mam też wielką ochote zmienić wygląd bloga, ale jestem w tym ślepa.Jeśli robicie designy to piszcie w komentarzach swoje nazwy blogów. Szukam również jakiegoś fajnego dużego nagłówka, więc jeśli się na tym znacie to piszcie na mój e-mail. A teraz zapraszam was do oglądania Before and Die.






















































Jest tego dość sporo, nie które z nich są realne a nie które nie. Mam nadzieje że wam się podobają i do następnego postu. 

11 komentarzy:

  1. Masz bardzo ambitne plany!
    Powodzenia! Jeśli chodzi o design- y to znam świetną blogerkę. Robiła również mi szablon. Znajdziesz link przekierowujący do niej na moim blogu w pasku bocznym "o mnie". Na prawdę polecam Ci ją!
    Jeśli masz chwilkę to byłabym wdzieczna za kliki w serduszka w poście na moim blogu :D
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty "before I die"! :)

    Zajrzysz?
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. haha niezle marzenia ;D ale chyba chodzilo o ' before I die' :D pzodrawiam xx

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio doszłam do wniosku że zanim umrę chcę być naprawdę szczęśliwa i chcę naprawdę życ. :)
    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze warto mieć marzenia i plany na przyszłość !
    ewaskoczen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post jeszcze takiego nie widziałam xd

    Zapraszam na bloga jesli ci się spodoba-zaobserwuj:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pracować w tumblr?! jasne też bym chciała więc zyczę powodzenia. Jeśli bedziesz tam pracować to nie zapomnij o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałabym kilka podobnych.
    A nie powinno być "before I die"? :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. super marzenia! ;)
    plywac w 5 oceanach..moje marzenie ♥
    takze obserwuje ;*

    dziekuję za kliki ;)
    gertrama
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog.
    Zapraszam na mój http://czekolada23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń