31 mar 2015

Ulubieńcy Marca



Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami marca. Nie jest ich tak dużo jak poprzednio ale mam nadzieje że wam się spodoba.



Więc pierwszą rzeczą jaką pokaże to szampon z firmy Joanna. Pierwsze co przykuło moją uwagę to opakowanie, lubię jak opakowania są duże i szerokie. Jeszcze jedna rzecz która nakłoniła mnie do kupienia szamponu to zapach. Szampon ma zapach tataraku co bardzo kojarzy mi się z wiosną.



Następnie jest to płyn do kąpieli, o zapachu słodkich wiśni. Tutaj również spodobało mi się opakowanie, i również zapach. Natomiast nie można go porównać do wcześniej pokazanego szamponu.




Tutaj mamy balsam do ciała firmy ISANA, jest on wygładzający i nawilżający skórę. Używam go zawsze po kąpieli i jest niesamowity.



Teraz może coś do jedzenia? Ostatnio była to zdrowsza rzecz, więc czas na coś słodkiego. A będzie to kinder country, jak tylko tego spróbowałam wiedziałam że musi być w ulubieńcach. 



Kolejnym ulubionym kosmetykiem miesiąca będzie korektor pod oczy ( ja używam go również na jakieś zaczerwienienia). Korektor jest z Miss Sporty, jest on naprawdę dobry i do tego za niską cenę. Mogę go naprawdę polecić, jest to mój pierwszy korektor i nie narzekam.


Tutaj mam peelingi też z Joanna, pomarańczowy jest mój a fioletowy jest Oli. Pachną bardzo ładnie, po ich użyciu używam jeszcze kremu wygładzającego przez co moja skóra jest gładka i miękka.


Mamy marzec więc co może kojarzyć nam się z wiosną? Mnie najbardziej kojarzą się kwiaty, podobają mi się ich motywy na bluzkach, legginsach itd.



To masełko do ust używałam przez cały marzec, przez co moje usta są gładkie, a nie obgryzione. Masełko jest z firmy Bielanda o smaku wiśni, z tego co wiem są jeszcze malina i brzoskwinia, jako masełko i błyszczyk o ile pamiętam.




Ostatnim kosmetycznym ulubieńcem są perfumy, Gordon Devine. Kocham mocne perfumy, a te sa dość mocne. I jeszcze ich flakonik na którym znajdują się kwiaty, również kojarzą mi się z wiosną

Muzyka

Na koniec piosenki, których w marcu słuchałam nałogowo. Słuchałam ich chyba w każdej wolnej chwili.



Chcielibyście może jakąś recenzje? Może dacie mi pomysł na kolejny post? Jakie lubicie najbardziej?

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajni ulubieńcy! :)

    Obserwujemy? Zacznij i poinformuj nas na blogu a na 100% się odwdzięczymy :) http://immhfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kosmetyki z Isany są na prawdę fajne :) A Kinder Country kocham! <3

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ulubieńcy, uwielbiam produkty z isany :)!
    Może wspólna obserwacja? Odpowiedź napisz w komentarzu na moim blogu:)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy. Ze wszystkim się zgadzam oprócz muzyki, ale to dlatego, że mam swoich faworytów i inne piosenki zawsze idą na bok. :D
    Zapraszam do mnie:

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudwony naglowek.
    Tez miłam ten żel i jest moim ulubieńcem.A kinder to najlepszy słodycz na swiecie.
    Zapraszlas mnei do obserwacji oczywiscie obserwuje i zachcecam cię do tego samego.
    http://paulik16-modo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kinder czekoladki :)
    mogłabym prosić o kliknięcie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kinder country i Love me like you do♥ kocham ♥

    ♥SaliBlog♥kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten peeling :)
    Może wspólna obserwacja ?
    http://paulinanowakk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajni ulubieńcy, kinder country uwielbiam , muszę wypróbować ten pilling :)

    Dziękuje za komentarz :) Wesołych Świąt!
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam to samo masełko z Bielendy i jest genialne! :)

    Dodajemy?
    Mam prośbę, poklikałabyś w linki pod zdjęciami? To dla mnie bardzo ważne :)
    http://wintractably.blogspot.com/2015/04/zapowiedz-najblizszego-posta.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za miły komentarz na moim blogu! Mam taką sama bluzkę i ją uwielbiam. Obserwuję :)
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kinder Country mniam! :D
    Też lubię te piosenki ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś ten korektor z Miss Sporty i również bym go poleciła, jest bardzo fajny :) Kinder Country to chyba najlepszy batonik na świecie!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnych masz ulubieńców ;) Ja bardzo lubię te peelingi!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kinder country, haha!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnia piosenka jest super :)
    wszystkie słodycze kinder są pyszzzne chociaż ostatnio wydają mi się trochę za słodkie..
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń