10 mar 2015

Still boring



Jak nie mam zamiaru pisać posta, to mam milion myśli na tematyczne posty. Ale jak przychodzi co do czego, to nagle brak czasu i zero pomysłów. Też tak macie ? Ja osobiście nienawidzę takich dni, a zdarzają się one bardzo często. Dlatego jak nie mam pomysłu na post to piszę po prostu to co u mnie ostatnio się zdarzyło. Wiem że nie zawsze jest to dobre wyjście, ale gdy mam pustkę w głowie to pozostaje tylko ta opcja. Zastanawiam się nad jakimś postem CIY, chociarz to nie ja bym gotowała ( haha to jednak nie dla mnie). Myślałam również nad DIY, chociarz o czym my tu mówimy, skoro nie umiem nawet równo złożyć kartki a co dopiero DIY. Zazdroszczę nie którym osobą że mają taki talent.

Wreszcie jest na dworzu tak ciepło, że nie trzeba nosić kurtek, szalików, czapek i innych zimowych rzeczy. Teraz starczą trampki, cienka kurtka, słońce i już na mojej twarzy gości uśmiech.  Ostatnio przez Marzec mam bardzo dużo pozytywnej energii, mogliście to wiedzieć z postu niżej. Jeżeli macie jakieś pomysły na posty to napiszcie mi je w komentarzu, a postaram się je zrobić. Spróbuje zrobić jakiś post (tylko nie CIY ani nie DIY) bardzo byście mi pomogli.










13 komentarzy:

  1. Może zrób post o tour room?
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam okazję nawiązać współpracę z firmami Sheinside i Choies, jeżeli mogłabyś poklikać w linki byłabym ogromnie wdzięczna :) Mogę się odwdzięczyć obserwacją :)
    SHEINSIDE:
    http://hepimiau.blogspot.de/2015/03/wishlist-sheinside.html
    CHOIES:
    http://hepimiau.blogspot.de/2015/03/wishlist_9.html
    bardzo mi na tym zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zrób pytania i odpowiedzi chętnie się dowiem więcej o tobie :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u nas :)
    http://fashion-outside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też tak mam :)
    A z tym CIY to podobnie, nie robię,ponieważ to nie ja gotuję :)
    Zrób może jakiś tag :)
    Pozdrawiam,
    Czy mogłabym liczyć na twoje kliknięcia ?
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjecia ,super blog :D obs/obs ? zacznij i napisz w komentarzu :P www.dlifebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna urocza bluzeczka :3
    zaobserwowałam, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z czerwoną sukienką w kratę i czerwonymi ustami <3

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też jest już ciepło i wiosennie :)
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tak samo z postami hahah :D Pytałaś się u mnie na blogu ile kosztuje korektor, powiem ci że jest bardzo tani :) Coś ok. 10zł
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak mam! W tygodniu 10000 pomysłów na minutę, a jak przychodzi co do czego to żaden się nie nadaje :D.
    Serdecznie dziękuję Ci za poklikanie w linki u mnie! Współpraca udała się! Dzięki też za obserwację. Mi też się u Ciebie podoba, więc również obserwuję :*
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Koleżanka wyżej ma racje, spróbuj zrobić o tour room :)
    Również tak mam, że podczas pisania postu nagle brak myśli i pomysłu, ehh nie lubię tego!

    Jeżeli masz chwilkę czasu bardzo proszę poklikaj u mnie na blogu, będę Ci bardzo wdzięczna za pomoc :)
    patkablogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia!
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kategorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo śliczne zdjęcia!
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń