15 mar 2015

#D.I.Y Słoiczek wspomnień


Jak już mówiłam nie umiem DIY ale zawsze warto spróbować, prawda? Może nie wyszło mi to najlepiej, ale w miarę dobrze jak na mnie. Chcieliście pytania i room tour, oczywiście postaram się je zrobić. Nad room tour jeszcze się zastanawiam, natomiast pytania będą już za tydzień. Więc jeśli chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć to zadawajcie pytania na mojego ask.fm.     Mój Ask (click)




Pierw zacznijmy od tego co nam będzie potrzebne do wykonania takiego słoiczka :
♥Karteczki - nie muszą być kolorowe, ale mnie akurat takie zachęcają do ich przeczytania.
♥Słoik - mój akurat jest mały, ale słoik może być różnej wielkości.
♥Dodatki - nie dałam ich jakoś dużo, to zależy od was.
♥Taśma - ona tutaj jest niezbędna.
♥Mazak - raczej wiadomo do czego.
♥Nożyczki - wiadomo.

♥Klej - nie przyda się on tak bardzo jak taśma, ale również będzie przydatny. 



Słoik jak już mówiłam może być obojętnie jaki, ja wolałam mały żeby nie zajmował mi za dużo miejsca. Mój znalazłam przypadkowo w domu, ale taki mały czy duży każdy na pewno znajdzie w domu.




Następnie przyklejamy na nasz słoik napis "memories" lub jak ktoś woli "wspomnienia" i przyklejamy klejem. On ma nam tylko przytrzymać kartkę na szkle, następnie żeby kartka nie odpadła musimy zakleić końcówki kartki taśmą.


Potem według uznania ozdabiamy słoiczek. Ja akurat ozdobiłam tylko wieczko, złotą tasiemką. Wy możecie nakleić na nią naklejki, czy różne rzeczy jakie tylko chcecie.



Efekt końcowy będzie wyglądał mniej więcej tak, co mnie się bardzo podoba.



Następnie piszemy na karteczce, nasze miłe wspomnienie, oraz na jej odwrocie datę tego zdarzenia. Ja napisałam na kolorowych, ponieważ jak będzie ich więcej to będzie wzbudzało we mnie ciekawość to co tam napisałam, i tym bardziej będę chciała otworzyć słoik i to przeczytać.





Na koniec zwijamy karteczkę w rulonik i chowamy do słoiczka. Teraz musimy poczekać kiedy nam ich przybędzie.





Na sam koniec możemy podziwiać, naszą prace, wspomnienia i słodki słoiczek ♥.


Chcecie więcej D.I.Y? Jeśli chcecie żeby w następnej notce pojawiły się pytania to zadawajcie mi je na moim asku ( link wyżej ). Powodzenia w szkole ♥.

14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :)
    Więcej takich naprawdę podoba mi się ;)
    zycie-to-niebajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie to wygląda :)
    Chyba skorzystam z tego pomysłu, fajnie by było wrócić do dawnych wspomnień.
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://www.fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze o takim nie slyszalam, swietna sprawa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł! malutki wybrałaś ten słoiczek :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o tym i wydaje mi się że to fajny pomysł
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł!
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://truskawkowa123.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już kiedyś słyszałam o takim pomyśle ale zapomniałam o nim, mam nadzieję że teraz uda mi się go zrealizować. Świetny post.
    Obserwujemy?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba wezmę z Ciebie przykład i ponownie zrobię sobie memory jar. miałam taki w zeszłym roku, jednak w tym przeniosłam się ze wspomnieniami do smash booka. :)
    pozdrawiam,
    http://kalorkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post.
    Follow to follow?
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł! Ale suuuuper, naprawdę!

    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł, wykorzystamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie znajdę taki słoiczek?

    Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie taki jak mój to nie wiem gdzie można znaleźć, ale jeśli chcesz żeby był mały to może być to na przykład słoiczek po deserkach dla dzieci :)

      Usuń