3 mar 2015

Hello Spring



Mamy dopiero 3 marca, więc nie można spodziewać się od razu kwiatów i zieleni. Ale śniegu przyznam powinno ubywać a nie przybywać. Grudzień - Luty mało co on był a nagle w marcu się pojawił, co mi przeszkadza. Nie chce zwiedzać Warszawy z śniegiem po kolana, no ale być może tak będzie. Jak widzę te wszystkie wiosenne obrazki na We ♥ it to mnie boli że u nas nie ma takiej wiosny, ani nie będzie. Teraz tylko kwiecień, maj, czerwiec i wakacje do których czas szybko mi leci. Czasami w ogóle nie miałam pomysłów na posty, ale odkąd założyłam sobie notatnik mam ich zaplanowanych aż 60 (mówię poważnie), i nie mogę się doczekać kiedy je wszystkie napisze. Czuje że marzec będzie moim miesiącem, w którym spełnią się moje marzenia, daje mi on strasznie dużo pozytywnej energii. Czuję ją nawet pisząc tego posta, tylko żeby ten miesiąc był tak kolorowy jak jego energia. 

Mimo że nie za bardzo lubię wiosnę, (wolę jesień) to chce by wszystko co najlepsze spotkało mnie w tym miesiącu. W końcu nie będę musiała się bać że będę chora, nie będę musiała zakładać jak najcieplejszych ciuchów bojąc się że zamarznę. Uwielbiam wiosenne kwiaty, co również przez co mam słabość do bluzek w kwiaty. Jedyna rzecz która sprawia że kwiecień nie jest ciekawy to sprawdzian, na próbnych szło mi dobrze, ale co jeśli akurat na prawdziwym dostane złą ocenę? Wolałabym żeby było na odwrót, ale staram się  o tym nie myśleć. Mam nadzieje że w czasie wiosny czeka mnie dużo dobrego, i (no tak marzenia).  




A wy też czujecie że Marzec to wasz miesiąc? Weźmiecie udział w konkursie? ( jest niżej )

11 komentarzy:

  1. my już czujemy wiosne :)
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie śnieg zawitał tylko na moment i zniknął równie szybko jak się pojawił. Wyższa temperatura, słońce wyglądające zza chmur też daje mi niezłą dawkę energii, oczywiście pozytywnej. Mam nadzieję, że uda Ci się spełnić marzenia i rzowijać dalej bloga. :)
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhaha nie wiem skąd wiedziałaś że właśnie to jest moim marzeniem :)

      Usuń
  3. Przez ostatnie dni czułam wiosnę juz namawiałam tatę na wyjęcie roweru!
    Niestety gdy dziś rano się obudziłam było pełno śniegu:(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w przeciwieństwie do Cb marzec mam bardzo ciężki, więc zdecydowanie to nie mój miesiąc!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. blog prowadzony przez bliźniaczki ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam wiosnę ^^, jeśli chodzi o marzec ja nigdy nie przywiązuje do niego wielkiej wagi, w przeciwieństwie do maja lub kwietnia
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wgląda twój post <33
    Ja chce wiosnę teraz tu :) Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby wiosna już zagosciła na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  8. coraz bliżej wiosny, na szczęście :D

    Prosiłaś mnie o zostawienie linku do bloga --> ylyys.blogspot.com
    A jeśli chcesz zaobserwować, to tutaj masz linka :) -->https://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=5372679347649210220

    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post <3
    zapraszam do mnie ♥
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa notka :)
    super zdjecia:)
    piekny wyglad bloga:)
    pozdrawiam :** buziakiii :**

    Mój blog KLIK zapraszam na konkurs do wygrania kolekcja baby lips

    OdpowiedzUsuń