29 mar 2015

Sunday



Pierwszy raz pisze do was z rana, ale tak akurat mnie tatchneło. Mam zamiar od czasu do czasu pisać posty rano, i wstawiać zdjęcia mojego śniadania. Mam zamiar przy tak mniej więcej 200-300 obserwatorach pisać posty codziennie. Cieszy mnie fakt iż z dnia na dzień jest was coraz więcej, bardzo mnie tym motywujecie. Wczoraj chodziłam po sklepach w poszukiwaniu jakiegoś stroju galowego, na sprawdzian szóstoklasisty którego strasznie się obawiam. Pomińmy fakt iż pisze go za trzy dni,  a stresuje na same jego wspomnienie. 

Szukając bluzki w Tally Weijl (pokaże wam ją w halu lub w nowościach) natknęłam się na przepiękne bluzy, o których cały czas myślę. Mam po nie jechać akurat w Środę, po sprawdzianie, ale chyba w tedy nie będę myśleć jaką kupić tylko czy dobrze wszystko napisałam. Nie będę na razie aktywna na żadnych kontach społecznościowych, te ostatnie dwa dni chce pozostawić na naukę, i lekki relaks żeby za bardzo się nie stresować.  Tak dziś zapowiada się długi dzień na oglądaniu pamiętników wampirów hah.






10 komentarzy:

  1. Powodzenia na sprawdzianie! Nie stresuj się, bo nie warto! :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w tym roku pisze egzamin. Ale trzeciogimnazjalisty.
    Życzę Ci powodzenia i będe trzymać kciuki , a ty trzymaj za mnie :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia
    .
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs?
    Jak tak pisz u mnie w komenatrzu
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na posty ze śniadaniami jest świetny! Trzymam kciuki, żeby jak najlepiej poszło Ci na teście szóstoklasisty :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja test po 6 klasie pisałam 2 lata temu , ale dość dobrze go wspominam :)
    ~ katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha sprawdzian szóstoklasisty, jak to dawno było. Pisałam go 6/7 lat temu :D
    Nic się nie bój, łatwy jest.
    +Pytałaś o obserwację. Zaobserwuj mój blog a się odwdzięczę :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na sprawdzanie!
    Fajnie prowadzisz bloga! ;)

    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszności! :) i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia ;d
    obserwuję :)

    Zapraszam na bloga :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś przepiękna ! :)
    +zapraszam do mojego bloga modowego , jeśli chcesz zaobserwuj i poklikaj :*
    ja już to zrobiłam u Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń