22 mar 2015

Green coat



Jak zwykle nic się u mnie nie dzieje,  może oprócz tego że na dworze jest już w miarę ciepło. Kocham wychodzić na dwór, gdy jest słonecznie od razu jest mi lepiej. W piątek byłam na wycieczce w Warszawie, zawsze chciałam tam pojechać/zamieszkać. Jednak nie za bardzo mnie tam podobało, może to przez to że dostaliśmy 10 minut wolnego czasu a wokół nas były tylko kawiarnie i sklepy z pamiątkami.  Mnie bardzo zależało by wejść do Bath&Body Works i Starbucks Coffe ale niestety ominęliśmy te sklepy. Ale zawiedziona nie jestem, bo było bardzo fajnie, może wycieczka nie poszła po mojej myśli ale mimo tego bardzo mi się podobało.

Mam nadzieję że takich dni będzie więcej, miłej by mi się w stawało z łóżka. Teraz coś związanego z pytaniami dostałam ich mało, więc jeśli możecie to zadawajcie mi pytania w komentarzach, mogą być one jakie kol wiek. Teraz mam dużo nauki, sprawdzian szóstych klas zbliża się dużymi krokami. Boję się że pójdzie mi źle,  nie wiem czemu ale takie mam przeczucie a to nie znaczyło by dobrze.

Przez ostatnie dni najwięcej czasu spędzam na świeżym powietrzu, czasem z niechęcią wychodzę na dwór. Jak już mówiłam lubię tylko jak grzeje słońce, którego jest z dnia na dzień coraz więcej. Przez tyle wolnego czasu odnowiłam kontakty z dawnymi przyjaciółmi, wcześniej nie było na nic czasu, rzadko ze sobą gadaliśmy i tak nagle wszystko się od nowa narodziło. Miło było po wspominać stare, śmieszne sytuacje, będzie mi ich brakować po wakacjach. 









10 komentarzy:

  1. Hej. Czytam Twojego bloga już od jakiegoś czasu, a dzisiaj postanowiłam założyć swojego. Wpadniesz? Byłabym bardzo wdzięczna. Uwielbiam Cię! http://ladyniquita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Elo Mogelo !!!! :) :*
    Hah śliczne buty !!!
    Zapraszam na KOMENTOWANIE OBSERWOWANIE I OGÓLNIE NA MOJEGO BLOGA :*
    itsnatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia , Mam podobne buty tylko iny kolor
    zapraszam na mojego bloga
    martynapk.blogspot.com
    była bym wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  4. moze dlatego Ci się nie podobało w Warszawie ogólnie jest tam bardzo
    fajnie, ale jak to na wycieczkach nie pokazują za wiele.. tylko od jednego zabytku
    do drugiego :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia ^^
    http://blog-agnieszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurtka. *.*
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia <3
    Może wspólna obs ?
    http://pinkimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń