28 lut 2015

Ulubieńcy Styczenia/Lutego + Konkurs



Mam dziś dla was ulubieńców, w końcu udało mi się ich zrobić. Najwięcej z nich jest piosenek, to one najbardziej towarzyszyły mi w ostatnich dniach, no i seriale. Dobra żeby nie przedłużać, to zacznę wam pokazywać moich ulubieńców.




Nie wiem czemu ale, zaczęły mi się podobać koszule (moja stara miłość). Kiedyś bardzo je uwielbiałam i najchętniej kupiłabym wszystkie, ale z czasem to minęło. No tak ale stara miłość nie rdzewieje, prawda? Kupiłam chyba największy rozmiar jaki mieli a to tylko dlatego że myślałam o outficie. Jeansowe szorty, biała bluzka, koszula sięgająca do kolan, niedbały kok, przeciwsłoneczne okulary i już świetny outfit na lato. Jest również świetna dla takich zmarzluchów jak ja.




Kocham wszystko co słodko pachnie, świeczki, płyny, perfumy, dla tego po prostu musiałam mieć płyny o zapachu... ciastek. jak do zobaczyłam to tak przy nim stałam i się w niego wpatrywałam, tak bardzo mi się spodobał. Zawsze za nim umyje ręce to wącham jego zapach, pachnie takimi kruchymi ciasteczkami jejku. 



Moje usta są dość suche, zawsze kiedy wyjdę na dwór, a ja niestety mam tendencje obgryzania ich. To najgorsze nie wyglądają za ładnie, dlatego muszę malować usta balsamami. Ma ona kremowy kolor więc zlewa się ze skórą, i wychodzi na prawdę ładny efekt.




Następnym ulubieńcem są perfumy Dolce Gabbana the one. Na pierwszy rzut oka nie są jakieś specjalne, mnie się przynajmniej tak wydawało. Uwielbiam mocne perfumy które czuć na kilometr, mogłabym cały czas podziwiać ich zapach. Zapach, którego nie potrafię opisać, jest taki... może klasyczny? nie jakiś słodki tylko po prostu jak klasyczne perfumy. 



Jak widać nie mogło się obejść beż czegoś zdrowego? Pewna nie jestem ale to jogurty z ziarnami czy owsianką jem najczęściej. Tak ogółem lubię tylko naturalne jogurty, ale nie powiem że z jakimiś ziarnami mi nie smakują, nawet odwrotnie. Więc jeśli nie lubicie takich jogurtów, radze wam spróbować to zmienicie zdanie.



Teraz chyba najlepsza część tej notki, muzyka. Większość jest z pamiętników Wampirów (znowu jestem od nich uzależniona).




Styczeń


 ♥ click ♥                  ♥ click ♥                      ♥ click ♥


Luty 

   ♥ click ♥             ♥ click ♥                     ♥ click ♥

I jeszcze jedna piosenka nie mogłam jej pobrać dla tego dam wam do niej tylko linka
  



I na koniec ulubionym serialem są Pamiętniki Wampirów, jak już mówiłam jestem od nich uzależniona potrafię obejrzeć 10 odcinków dziennie. Skoro jestem chora, siedzę cały czas w domu, to wystarczą mi słuchawki, gorącą herbata i serial to najlepsze lekarstwo. Jak na razie jestem na 5 odcinku 2 sezonu może uda mi się to nadgonić i będę mogła je oglądać w telewizji. Ja oglądam je TU.


  Konkurs!!!

A więc postanowiłam zrobić konkurs, co trzeba zrobić??

1. Zaobserwować publicznie mój blog (1 los)
2. Wstawić baner na bloga (2 losy)

Dodatkowe losy 
3. Polub mój fanpage na facebooku click

Co możesz wygrać ?
1 miejsce = Design i nagłówek
2 miejsce = Design
3 miejsce = Nagłówek


W komentarzu napisz:
1. Obserwuję na blogu jako:... 
2. Lubię jako:...
3. Dodałam/em banner na bloga:...(link do bloga)

*Wszystkie zasady będą sprawdzane*

Co było waszym ulubieńcem w styczniu/lutym? Jeżeli chcecie zadawajcie pytania w komentarzach to postaram się zrobić Q&A



14 komentarzy:

  1. Mam ta baby lips i nie dlugo pojawi sie u mnie w poscie =^-^=
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten płyn do kąpieli o zapachu ciasteczek musi być genialny!

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. 1. Obserwuję na blogu jako: Madzia Guła
    2. Lubię jako: Magdalena Guła

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam koszule <3
    Świetni ulubieńcy! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna notka kocham serial Pamiętnik Wampirów jestem z nim na bieżąco :)
    Dziękuję za KLIKI u mnie w poście :)
    Pozdrawiam
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele rzeczy, które wymieniłaś znalazłoby się pewnie też na mojej liście, jak chociażby ''pamiętniki wampirów''. Ciekawy post i ładny wygląd bloga ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  9. te plyny o zapachu ciastek musza byc super!!<3
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia wszystkim ! uwielbiam baby lips <3 !
    mogę prosić o kliknięcia u mnie w linki z ubraniami? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo lubię koszule w kratę <3

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Romwe? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna koszula :)
    Mogłabyś wejść i poklikać w linki choies ?
    Z góry dziękuje :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html

    OdpowiedzUsuń