21 lut 2015

What with me

                            //bluzka sinsay// // leginsy H&M//


Dość długo mnie tu nie było,hmm? Tak wiem ale szkoła, nauka, brak zdjęć aż wszystkiego się odechciewało. 

Miałam taki mały problem co do postu, nie wiedziałam o czym ma on być, brakowało mi tematów. Tak długo rozmyślałam że przypomniało mi się że jest to blog lifestylowy a mało na nim o moim życiu, dniach. Nie pisałam również nic o mnie, bo tak naprawdę nie działo się u mnie nić takiego ciekawego, normalne najzwyklejsze dni. Bardzo mnie boli że mam zdjęcia tak złej jakości, myślę od dłuższego czasu nad kupieniem jakiegoś aparatu. Bardzo podoba mi się aparat fujifilm finepix jz250 nie potrzebna mi lustrzanka, po za tym nie umiem się nią obsługiwać. Tym aparatem można nagrywać filmy HD, więc jeżeli bym go kupiła to zaczęłabym nagrywać filmiki na youtube.

Zamierzam teraz napisać post Haul, Ulubieńców i taki jakby o zniszcz ten dziennik i to nie książka. Z wielką chęcią nagrałabym również takie filmiki, ale niestety muszę poczekać. Bo tak naprawdę przed blogowaniem chciałam nagrywać filmiki tak mniej więcej  już w listopadzie ale jak prosiłam kogoś kto miał aparat żeby przyszedł do mnie do domu, coś nagrać to nigdy ktoś nie miał czasu. Aż tak bardzo się zdenerwowałam że postanowiłam, że założę bloga, co chyba wyszło mi na dobre.

Zmieniłam swój styl zaczęłam ubierać bardziej klasyczne kolory, a moim kolorem który teraz najbardziej lubię to szary. Moim zdaniem cały czas się zmieniam odkąd zaczęłam prowadzić bloga, ale te zmiany są dobre. Chciałam wam jeszcze bardzo podziękować za 14 obserwujących!! Wiem teraz pewnie nie którzy się śmieją, ale to dla mnie bardzo dużo znaczy!!! 







Macie może jakiś aparat którego nie używacie? Chcielibyście oglądać moje filmiki na youtubie?
I jeśli dobije mi do 20 obs to myślę nad zorganizowaniem konkursu, co wy na to?

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia! :) Chętnie obejrzałabym Twoje filmiki na yt.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że jeśli chcesz tak na początek nagrywać filmiki i robić lepsze zdjęcia to rzeczywiście lustrzanka nie jest ci potrzebna :) powodzenia
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę nad kupnem polaroid'a :)
    Fajnie by było gdybyś nagrywała filmy na yt.
    Śliczne zdjęcia!<3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/
    Może zaobserwujesz mojego bloga? Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję obserwatorów, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzka, świetny blog!
    obserwuje i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie tu! obs za obs?
    Dodaję Twój blog do obserwacji, i zapraszam do mnie. Każdy komentarz czy obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje :)
    teraz ty :)

    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, zapraszamy do nas ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękną bluzkę :)
    ogólnie ślicznie wyszlas na tych zdjęciach :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post gratuluje tylu obserwatorów i fajnie by było gdybyś zrobiła ten konkurs
    crazyy-mee.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post gratuluje tylu obserwatorów i fajnie by było gdybyś zrobiła ten konkurs
    crazyy-mee.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ostatnio zaczęłam ubierać się bardziej klasycznie :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, fajnie by było gdybyś nagrała filmik :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś śliczną dziewczyną! Obserwuje i liczę na to samo jak ci się blog spodoba
    http://wixafine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Like your blog and your style of writing! You also have beautiful photos! Great job! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. hm no konkurs ciekawy moze obs za obs?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń