15 lut 2015

Liebster Blog Award

*hey*
Więc jak widzicie po tytule zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Zuzie (click)Której bardzo za to dziękuje. Nie jest was za wiele ale i tak się ciesze, że choć ktoś go czyta. Nie widzicie mojego uśmiechu gdy widzę każdy kolejny komentarz, a co dopiero obserwacje. Bardzo wam za to wszystkim dziękuje.


                            Zasady

Nominacje do LBA dostaje się od innego bloga, jeśli ten uważa twój blog za "dobrze wykonany".
Jest on przeznaczony dla blogów o małej liczbie obserwacji, ma on pomóc mu się wybić, rozpowszechnić. Należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych od nominującej cię osoby. następnie trzeba nominować ( i poinformować) 11 osób i zadać im 11 pytań. Nie można nominować bloga, który cię nominował.


                            Jak długo prowadzisz bloga?
Założyłam go tak około 30-31 Grudnia czyli prawie dwa miesiące.



                         Jakie posty najbardziej lubisz pisać?
Wydaje mi się że najbardziej lubię te tematyczne, jakieś porady albo po prostu outfity.


                         Twoja ulubiona piosenka to..?
Ostatnio mam dużo ulubionych piosenek, ale jak na tą chwile to Ed Sheeran-Give me love


                       Jak nazywa się Twój ulubiony Youtuber? 
Tak jak pisałam w Common White Girl Tag, z polskich youtuberów to są to Abstrachuje a z zagranicznych, jak bym miała wybrać to  Zoella.


                              Jak brzmi Twoje motto?
Nie mam swojego motta, co jakiś czas jest ono inne. Te które sobie zawsze powtarzam to "Stay strong" i "Never say never" 


                        Spełniło się choć jedno Twoje marzenie?
Moje marzenie jeszcze się nie spełniło, ale trzeba być cierpliwym i wytrwale czekać.
                   ''Do marzeń dąży się małymi krokami,,

                               Ulubiony sklep to..?
Ulubionych sklepów mam dość dużo są to H&M, Croop, SinSay, Tally Weijl (tylko legginsy), Reserved, Jeśli mogę dodać internetowe to Sheinside i ROMWE.


                          Jak długo zamierzasz pisać bloga?
Jeszcze o tym nie myślę, i nie chce myśleć. Oczywiście wszyscy dobrze wiemy że kiedyś nadejdzie taki dzień, ale jak na razie nie chce nad tym rozmyślać.


                          Ulubiona aplikacja na telefonie to..?
o Ulubionych aplikacji również mam dużo (nie licząc portali społecznościowych) a jest to Flipagram, Instasize, Icoron i Cool Symbols.


                                      Zima vs. lato?
Nie mówię że nie lubię Zimy ale zdecydowanie wolę Lato. Więcej czasu na wszystko, można się spotkać z osobami z którymi nie mogliśmy się spotkać w czasie roku szkolnego.


                         Co najbardziej denerwuje Cię w blogosferze?
Najbardziej denerwuje mnie jak na niektórych blogach pisze Obs za Obs, Kom za Kom. Ludzie są tak leniwi że nawet nie potrafią włożyć w jaką kolwiek prace wysiłku jak i czasu. Rani mnie to że osoby prowadzące najzwyklejszego bloga, z postami co jedli na śniadanie mają 300 obserwujących ( z czego czyta to 50 osób), a taka osoba która robi co tylko może, stara się ze wszystkich swoich sił żeby jej blog był dobry a ma ledwie 20 obserwujących. To mnie najbardziej denerwuje. 


                        Moje nominacje

                                     life-is-beaautiful
                                           petalum
                                          Flowersuun
                                          pauliicia
                                          deathniku                                                                                  moszovska
                                          Magdalens
                                   blogmoimzyciem
                               caroline-caaroline
                                       patrycja-paulina
                                         podmarzeniami

                          Moje pytania 
1. Czemu zdecydowałaś się założyć bloga?
2. Jakie blogi czytasz, polecasz?
3. Czy podjełaś kiedyś decyzje której teraz żałujesz?
4. O której godzinie najczęściej chodzisz spać?
5. Jak wygląda twój plan dnia?
6. Co się zmieniło w twoim życiu odkąd masz bloga?
7. Jak zamierzasz spędzić wakacje 2015?
8. Opisz swój styl w jednym zdaniu.
9. Masz jakieś lęki, choroby?
10. Jakiego rodzaju lubisz filmy?
11. Jaki napój najczęściej pijesz?













14 komentarzy:

  1. czemu tylko jedna odpowiedz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ale jak narazie napisałam tylko jedną ponieważ padł mi laptop. Już dokańczam

      Usuń
  2. oczywiscie, że mam zamiar czytać Twoj blog - juz obserwuję :)
    dzięki za mile slowa u mnie;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ed <3 Też wole lato od zimy :D
    Obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze nie lubiłam go ale jak na grupie dziewczyny cały czas o nim pisały to go posłuchałam i po prostu zakochałam się w jego głosie <3 Anioł na ziemi <3

      Usuń
  4. gratulacje :)

    www.blog017.blogspot.com
    Pomożesz mi dobić do 1400 obserwatorów ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham posty tego typu a tobie gratuluje !

    obserwuje <3 i pozdrawiam ♥

    w wolnej chwili zapraszam do mnie <3 http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję! Ładny blog, fajny post, czego chcieć więcej? Pozdrawiam. DK ZA KOMENTARZ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię i zimę i lato ;)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :)
    http://blog017.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny blog i świetne odpowiedzi. Szkoda, że mnie nikt jeszcze nie nominował :/
    zajrzysz do mnie? jeśli ci się spodoba zaobserwuj będzie mi bardzo miło i nie będę owijać w bawełne ale zależy mi na tym :)

    http://julczi-juulczi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń