7 sie 2016

14



 Hej
 Tak więc dokładnie siedem dni temu skończyłam 14 lat. Jak się czuję? w sumie to tak samo. Chociaż muszę przyznać że trochę tęsknie za byciem trzynastolatką. Nie mogłam doczekać się swoich 14 urodzin, ale kiedy dzieliło mnie od nich 6 dni to nagle poczułam smutek. Nie wiedziałam nawet czemu, wydawało mi się że ten rok jest taki jak wszystkie inne. Jednak kiedy wszystko przemyślałam to 2016 czymś się jednak różnił.

Zmieniłam się. Gdybym miała porównać dawną mnie sprzed roku, to ja i ona byłybyśmy zupełnymi przeciwieństwami. Dawna ja była strasznie nieśmiała ( może i wciąż troszkę jestem wstydliwa) natomiast teraz jestem bardziej odważna. Zaczęłam interesować się Japonią, Koreą, cosplayem oraz kpopem. 
Oraz przeżyłam wiele niezapomnianych chwil z moimi przyjaciółmi(wydaje mi się że nawet bardziej zdziecinniałam niż dojrzałam).
Myślę że to wszystko jakoś sprawiło że było mi smutno że muszę się pożegnać z "moja trzynastką".

Tęsknicie za jakimś okresem waszego życia? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz