9 cze 2015

♥♥ New Tumblr ♥♥


Chciałam wam powiedzieć że założyłam sobie nowego Tumblr'a ♥ 
Niestety ,ale zapomniałam hasła do starego konta , więc musiałam założyć nowego. Najbardziej czego mi szkoda to moich obserwatorów których było dość sporo. Serdecznie was na niego zapraszam
Daje follow back ♥♥

Mój Nowy Tumblr

Mam dla was również ważną informacje/pytanie? 
Z powodu że coraz częściej zaniedbuje bloga, stwierdziłam że posty będą pojawiać się codziennie, lub po prostu co kilka dni. 
Tylko jak by miała nadejść taka zmiana musiałabym wiedzieć czy chcecie takich postów i czy w ogóle ktoś by je czytał. Zależało by mi na tym ♥ 

Napiszcie w komentarzu czy chcecie codziennych postów i czy chcielibyście je czytać ♥♥

11 komentarzy:

  1. Ciekawy tumblr, szkoda tylko, że nie w moim stylu. Ja wolę zdecydowanie bardziej rockowe, czarno-białe połączenia. :D
    ღ jestebatmane blog ღ

    OdpowiedzUsuń
  2. A, i co do codziennych postów - z własnego doświadczenia mogę ci napisać, że to się tak nie sprawdza, czytelnicy dopiero co jednej notki nie przeczytają, a już pojawia się kolejna. :(
    ღ jestebatmane blog ღ

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopisuję się do Julii G. Codzienne pisanie nic nie da,bo czytelnicy nie nadążą czytać.Lepiej sobie ustalić dłuższy czas,że np co tydzień w piątek dodaję post lub po prostu w weekend.
    Zaobserwowałam tumblra. Linka do moich tumblerów masz na moim blogu :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. posty codziennie - jestem jak najbardziej za!

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tumblr...a muzyka na nim? Cudowna! :)
    Co do postów to lepiej tak dwa razy w tygodniu coś dodać, bo ty będziesz przemęczona, a czytelnikom kiedyś znudzą się posty. Wiadomo, że coś na co dłużej czekamy bardziej nas cieszy! :)

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli posty codziennie to coś takiego jak Ankyls :)

    klikniesz jedynie w link do sukienki pod zdjęciem? Bardzo proszę ♥♥
    http://lostdream05.tumblr.com/post/120610118709/you-like-the-dress-its-really-comortable-and

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tumbr, z własnego doświadczenia wiem, że pisanie codziennie postów się nie sprawdza, u mnie nawet co dwa dni nie wypalało. Ale już niedługo wakacje.
    Obserwujemy?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa świetny tumblr, dałam follow! *.*
    Hah, a ja bardzo lubię blogi, a których posty pojawiają się codziennie, sama staram się tak robić, tylko trzeba mieć dobrze zorganizowany czas ;) Jestem ciekawa jak ci wyjdzie, obserwuję! ♥
    Btw. prześliczny wygląd bloga :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super foty
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świtny post : D
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)

    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny tumbrl :-*. Bardzo lubię codzienne posty,jestem za :-D.
    Dziękuję za kliki :-D.
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń