6 lut 2015

Common White Girl Tag

  Dzisiaj mam dla was Tag, Common White Girl Tag. Jest on i raczej będzie moim ulubionym tagiem ze wszystkich. Nie znam bardziej dziewczęcego tagu, może kiedyś będzie jakiś podobny do tego ale jak na razie on jest u mnie na pierwszym miejscu.

         
   
 Niestety u nas w Łodzi nie ma Starbucks'a więc nie próbowałam żadnego napoju. Ale jeśli kiedyś spróbuje to znów zrobię The Common White Girl Tag. W marcu mam wycieczkę do Warszawy, mam nadzieję że moglibyśmy tam wejść ale wątpię.







Powiem wam że to zależy. Przy prostowaniu włosów to około godziny. Jeżeli chodzi o szykowanie się beż prostowania włosów to tak około 15 minut.



Ha ha mam takie dni kiedy nie mam ochoty robić żadnych zdjęć. Ale... są również dni w ciągu których robię ich naprawdę masę, i większość z nich nie powinna ujrzeć światła dziennego.


   

Obserwatorów mam 150 a zdjęć 11, a instagram mam od około roku. Staram się dodawać częściej zdjęcia, ale bardzo rzadko mam czas na zrobienie 'dobrych' zdjęć.




Zdarza się OMG ale nie za często. LOL jeszcze rzadziej ale również się zdarza.



Jeśli chodzi o to czy kupuję jakiś ciuch i zakładam go tylko raz, to nie. Trochę to idiotyczne żebym kupiła coś tylko po to by założyć to raz. A jeśli chodzi o to że chodzę w tej samej rzeczy rzez kilka dni, to też nie tą samą bluzkę zakładam po tygodniu lub po dwóch tygodniach.







Nie. Nie obchodzi mnie to czy ktoś ma ode mnie inny kolor skóry czy wygląda inaczej niż ja. Przecież to też człowiek, też ma prawo do życia.



Tweetów 651. Zapraszam ---> Mój Twitter




Trudno wybrać bo na Tumblrze siedzę bardzo często, na Instagramie potrafię siedzieć cały dzień, a Twitter daje mi dużo nowych informacji. Chyba jednak wybiorę Twitter ale to na dzień dzisiejszy bo jak na razie tylko na nim jestem ostatnio aktywna.

Mój Tumblr




Aktualnie leżąc w łóżku, ponieważ jestem chora, ale nawet gdybym nie była to i tak bym leżała. Nie wiem czemu ale w tym roku nie mam ochoty nigdzie wychodzić. Oprócz leżenia, ćwiczę codziennie lub robię sobie 2-dniowe przerwy.





Z Polskich youtuberów to Abstrachuje a z zagranicznych to Zoella. Oprócz nich oglądam również jakieś śmieszne lub w których pokazują jak zrobić dany makijaż filmiki.




Paznokcie rzadko, ale to bardzo rzadko maluje. Kiedy mam okazje to umaluje ale tylko na kolor czarny, biały.

                             
Hmm...nie. Ale to nie znaczy że nie lubię chodzić na zakupy.







Wydaje mi się że z jakieś dwa razy??




tak dużo to nie. Rzadko chodzę na zakupy i teraz również nie które sprzedaje. Tak że nie jest ich sporo.




Jeżeli jedzenie wygląda naprawdę ładnie to tak. Częściej robię zdjęcia swojego śniadania.




Codziennie to nie, ogólnie to bardzo rzadko go robię. Wykonuje go gdy są jakieś dyskoteki, czy do zdjęć. Zdarza się też że umaluję się w dzień wolny bo do szkoły się nie maluje.




Jestem z nich bardzo zadowolona, kiedyś były to 2-3 ale w tym roku pokazałam jak bardzo są dla mnie ważne i ogólnie moje oceny na teraz to 3-5. Więc oby tak dalej.




Więc jak już pisałam wcześniej to prostuję je codziennie, ale są też takie dni kiedy nie mam ochoty ich prostować.




Raczej nie, mój codzienny outfit to leginsy i jakaś bluzka. Ale są dni kiedy chętnie bym się tak ubrała.

Podoba wam się Tag? Chcecie jeszcze jakieś tagi? 
Piszcie w komentarzu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz