10 lut 2015

Inspiration

*hejka kochani*

A więc, jak widać po tytule będą to inspiracje a bardziej strony na których możecie obejrzeć jakie kolwiek obrazy które mogą was zainspirować. Moimi stronami które mnie inspirują są We Heart It oraz Tumblr. Opisze wam obydwa poniżej.


                                        We Heart It
                (tak, ten kolaż robiłam sama a te zdjęcia są z Mojego We Heart It)

Mnie bardzo on zainspirował, i przyznam że były takie dni że siedziałam na nim od rana do wieczora. Jest tam dużo słodkich i kolorowych obrazków co mnie się tu bardzo spodobało. Teraz na We Heart It siedzę jakieś 2 minuty, tylko jak szukam jakieś nowej tapety na mój telefon. Dla fanów słodkości i takich rzeczy jak są tu na obrazku We Heart It jest wspaniałą aplikacją. Ta aplikacja jest również dostępna na Facebooku jako " gra" czy coś takiego. Ja własnie stąd ją poznałam i zalogowałam się na nią przez Facebooka. Można z niej zaczerpnąć na prawdę dużo inspiracji.


                                            Tumblr 
                                (ten kolaż również z Mojego Tumblra)
Niby Tumblr nie różni się niczym od We Heart It, to aplikacje na tej samej podstawie i praktycznie o tych samych obrazkach. Ale i to i to wpływa na mnie inaczej. Tumblr ma taką bardziej smutną energie i często jak na nim siedzę i przeglądam te wszystkie zdjęcia to wychodzę z niego całkiem zdołowana. staram się na niego dodawać więcej kolorowych, żywych zdjęć ale jest ich tam bardzo mało. Większość zdjęć na Tumblr są czarne, szare lub białe i w większości przedstawiają znane firmy takie jak Chanel, Victorias Secret, Calvin Klein czy Dolce&Gabbana. Gdybym miała wybrać między Tumblrem a We Heart It to wybrałabym Tumblr. Mimo tego jak na mnie działa to uwielbiam jego zdjęcia. 

+Podoba wam się nowy wygląd bloga? Zaprojektowała go dla mnie Aleksandra(kliknij). Za co jej bardzo dziękuje 

Macie Tumblr lub We Heart It? Co sądzicie o nowym wyglądzie bloga?

9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się wygląd bloga!
    Pytałąś czy możesz wziąć udział w konkursie- oczywiście! Jest mi bardzo miło, że jesteś chętna oraz chciałm podzięować za niezwykle motywujący komentarz, dziękuję!

    http://byjovita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie że podoba ci sié wygląd bloga. I dziękuje że mogę brać udział+ nie ma za co.

      Usuń
  2. kocham takie notki,a wygląd super! :)
    + mam prośbę, klikniesz w link podany na końcu notki u mnie? to wazne! NOTKA, KLIKAJ!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog został wybrany i udostępniony na moim blogu, w nowej notce ;)!!
    Gratuluję ;3

    http://byjovita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku bardzo ci dziękuje. Nadal nie mogę w to uwierzyć!!!!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Super blog :)
    zapraszam do mnie
    http://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post. Mmm uwielbiam takie inspiracje!
    Zapraszam na mojego bloga, zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba, a na pewno się odwdzięczę ;)
    Ciepło pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń