28 sty 2015

Grunge

Postanowiłam że na moim blogu co jakiś czas będą się pojawiać posty o jakiejś części garderoby. O takiej którą kupiłam w najbliższych dniach i po prostu strasznie przypadła mi do gustu. 

Jedną z rzeczy która właśnie rozpocznie o tym posty będzie koszula. Od dłuższego czasu chciałam już jakąś kupić ale nie miałam kiedy zawsze brakowało mi czasu i żadne mi się nie podobały. w końcu ta swoją "wymarzoną" znalazłam w Reserved. Ogółem chciałam jakąś długą tak mniej więcej do kolan, bardziej wyobrażałam ją sobie na lato no ale. Przejdźmy do tego czemu post ma nazwę Grunge więc. Ola(moja ciocia) jak ją przymierzyła to od razu powiedziała ze wygląda jak Kurt Cobain. Pierwsze co przyszło mi do głowy jak to powiedziała to napisanie posta. Ale przecież nie dam mu nazwy Kurt Cobain czy Nirvana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz