31 mar 2016

TOP 10 piosenek miesiąca

Jako że z pisaniem ulubieńców skończyłam, z względu że nie sprawiały mi one aż takiej wielkiej radości jak inne posty i po prostu co miesięczne pisanie o jakiś produktach mnie zamęczało. Tak więc zaprzestałam z ich kontynuowaniem. 
Jednak do jednej rzeczy z ulubieńców mi tęskno. Mianowicie chodzi mi o listy piosenek, które dodawałam z każdymi ulubieńcami. 
Tak więc postanowiłam że mogę zrobić dla was taki mały post o 10 piosenkach które na prawdę wpadły mi w ucho i słucham ich godzinami.

                                        ♥BTS - Converse High

               ♥EXO - Call Me Baby
  

                                         ♥BTS- Spine Breaker


Melanie Martinez - A Gingerbread Man



will.i.am, Cody Wise - It's My Birthday


PSY - DADDY(feat.CL)

                                          ♥Justin Bieber - SORRY


Justin Bieber - Love Yourself 


Strawberry Milk - OK





Fifth Harmony - Work From Home 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz