7 lut 2016

Tangle Teezer - Moja opinia


Witajcie

Jak już widzieliście po tytule, podzielę się z wami moja oceną brytyjskiej szczotki Tangle Teezer. 
Nie raz czytałam na blogach że szczotka jest idealna w 100% i nikt nie ma do nich żadnych zastrzeżeń. Moje koleżanki również posiadają Tangle Teezer'y i miały równie dobre zdanie na ich temat. Ze względu na wiele pozytywnych opinii zdecydowałam się w końcu zakupić Tangle Teezer.

Co myślę o szczotce?
Na samych początku byłam w niej po prostu zakochana. Podobało mi się to że jest poręczna,(jednocześnie mała i łatwa do noszenia w torbie, plecaku, ale i również jest przystosowana do krztałtu ręki).
Sprawia również że włosy są gładkie i jak i również nie wyrywa ich za każdym ruchem, jak niektóre szczotki. Ma dość delikatne ząbki, których podczas czesania w ogóle nie czuć.

Co bym zmieniła?
Z pewnością nie podoba mi się to że strasznie brudzi się na rogach ( mówię o modelu bez przykrywki)zbiera się na niej kurz który, trochę trudno zdjąć z ząbków. Przeszkadza mi również że ząbki po jakimś czasie zaczęły się trochę zginać po czesaniu (może to również ze względu że mam grube włosy). Zaczęła je również elektryzować, nie zawszę, częściej je wygładza natomiast rożnie to bywa.

*A tutaj macie filmik z testem na żywo na potarganych oraz mokrych włosach.



3 komentarze:

  1. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tej szczotki ale niestety nie posiadam, zastanawiam sie nad kupnem ;)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja słyszałam, że po dłuższym stosowaniu bardzo zaczynają wypadać włosy. Mam tą szczotkę, ale leży i jej nie używam. Wolę te tradycyjne ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam i uważałam, że była całkiem niezła(tak 7/10), teraz natomiast zastąpiłam ją Ikoo i jestem zachwycona- idealna właśnie do grubych włosów. Te problemy, które wypisałaś- zbierający się brud, powyginane ząbki w Ikoo tego nie ma, więc gorąco Ci polecam :)

    OdpowiedzUsuń