2 sty 2016

♦Mój blog ma już Rok♦


Hei again!

Mój blog dzisiaj obchodzi urodzinyProwadzę go już rok. Byłam tu przez 365 dni w roku. Napisałam tu 51 notek, które myślę że miło wam się czytało. Przez cały ten czas pisania bloga się zmieniałam, styl, zachowanie, zainteresowanie, dzieliłam się nimi tutaj z wami. Wy zmienialiście się razem ze mną. Dzięki blogowi mogę zobaczyć jak kiedyś pisałam( chodzi mi o słownictwo), jak się ubierałam i jak wyglądałam.
Miałam wzloty i upadki, lesze i gorsze dni , ale zawsze miałam was! Kiedy pisaliście pytania do mnie na asku kiedy będzie post, bo nie możecie się już doczekać, bądź jak się dziś czuje były naprawdę miłe. Dziękuje wam że zawsze ze mną byliście i wspieraliście. Kocham was


 Mam nadzieje że blog będzie istniał jak najdłużej 











1 komentarz: